ایجاد اشتغال پایدار از مهاجرت به کلان شهر‌ها جلوگیری می‌کند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد اشتغال پایدار از مهاجرت به کلان شهر‌ها جلوگیری می‌کند، زنجیره تولید محصولات کشاورزی و دامپروری باید در این استان تکمیل شود، این مسئله به ایجاد اشتغال کمک می‌کند.

غلامعلی حیدری در دیدار با عبدالامیر باروتکوب رئیس جدید هیات مدیره صنایع شیر ایران با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم حضور میدانی در استان‌ها برای احصای مشکلات مردم است، اظهار کرد: ظرفیت‌های مغفول بسیاری در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، به همین دلیل نرخ بیکاری در این استان بالا است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: ایجاد اشتغال پایدار از مهاجرت به کلان شهر‌ها جلوگیری می‌کند، مهاجرت از شهر‌ها و روستا‌های کوچک به کلان شهر‌ها موجب ایجاد حاشیه‌نشینی می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری برای ایجاد اشتغال پایدار حوزه کشاورزی و دامپروری است، گفت: زنجیره تولید محصولات کشاورزی و دامپروری باید در این استان تکمیل شود، این مسئله به ایجاد اشتغال کمک می‌کند.

حیدری یادآور شد: آمادگی برای سرمایه‌گذاری در حوزه دامداری، کشاورزی و سایر بخش‌ها در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، کلان شهر‌ها در حوزه صنایع اشباع شده است، اما در این استان ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده و آمادگی برای توسعه زیرساخت‌ها نیز وجود دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با تاکید بر اینکه موانع پیش‌روی ایجاد طرح‌های اشتغالزایی در حوزه کشت و صنعت در چهارمحال و بختیاری رفع می‌شود، خاطرنشان کرد: زمینه اشتغالزایی در این استان فراهم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.