استاندار ایلام خبر داد

توسعه کشور در سایه توجه به آموزش و پرورش

استاندار ایلام گفت: رابطه معنادار بین توسعه پایدار و آموزش صحیح در مدارس باید نمود عینی در جامعه داشته باشد.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در نشست شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: توسعه و آینده کشور در سایه توجه به آموزش و پرورش می‌تواند شکوفا شود چرا که توسعه یافتگی یک کشور در سایه تعلیم و تربیت درست از طریق آموزش و پرورش است.

وی افزود: هم افزایی آموزش و پرورش و اولیای مدارس در راستای تحقق راهبرد‌های اصولی آموزش بسیار با اهمیت است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه ۳،۵ درصد اعتبارات استان به فصل آموزش و پرورش اختصاص یافته است، مطرح کرد: در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به آموزش و پرورش صورت گرفته و در این دولت رتبه بندی معلمان محقق شده است.

وی بیان کرد: رابطه معناداری بین توسعه و آموزش و پرورش وجود دارد، در کشور‌های توسعه یافته نگاه متفاوتی به آموزش و پرورش وجود دارد و امید است که دین خود را نسبت به نسل آینده ادا کرده باشیم.

وی اظهار کرد: توسعه یافتگی آموزش و پرورش جز با مردمی سازی و توسعه فضا‌های آموزشی و عدالت در توزیع خدمات آموزشی محقق نمی‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این نشست اظهار کرد: مردم ایلام حماسه‌ای بزرگ در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای گمنام خلق کردند.

علی درویشی بیان کرد: در این راستا با حضور ۲ هزار دانش آموز دختر از سطح مدارس شهر ایلام مراسم باشکوهی در سالن ورزشی نشاط در جوار پیکر پاک شهدای گمنام برگزار شد.

وی افزود: عدالت تربیتی که از جلوه‌های عدالت اجتماعی مورد نظر نظام و از تأکیدات مقام معظم رهبری است با میدان دادن برای گروه‌های جهادی، خیریه‌ها، نهاد‌ها و سازمان‌های انقلابی میسر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.