طرح کیت چهارم بارسلونا لو رفت

وب سایت فوتی هدلاینز طرحی از کیت چهارم بارسلونا را منتشر کرد.

قرار است با آغاز سال جدید میلادی، پیراهن چهارم بارسلونا در ماه ژانویه به فروش برسد و اکنون وب سایت معروف فوتی هدلاینز که به انتشار زودهنگام کیت تیم‌های سراسر دنیا می‌پردازد، جزئیات بیشتری از لباس جدید بارسا را منتشر کرده است.

سه پیراهن اول بارسلونا در این فصل (بارسا سنتی، پیراهن طلایی و خاکستری آسمانی با طرح یک صلیب) در فروش موفق بوده اند، اما کیت چهارم الهام گرفته شده از سنیه‌را (پرچم کاتالونیا) است و هنوز در بازار عرضه نشده است، اما اولین جزئیات از طراحی آن در حال حاضر در دسترس است.

طرح کیت چهارم بارسلونا لو رفت

آنگونه که وب سایت فوتی هدلاینز منتشر کرده، باشگاه بارسلونا پیراهن جدیدی را در ماه آینده ژانویه ۲۰۲۳ به فروش خواهد رساند و آن‌ها چندین تصویر از این طراحی پیشگامانه را به اشتراک گذاشتند. کیت چهارم رنگ‌های پرچم ایالت کاتالونیا را روی سینه خواهد داشت، اما این ویژگی را دارد که لوگوی باشگاه در مرکز قرار می‌گیرد و لوگوی نایک نیز روی هر یک از آستین‌ها قرار می‌گیرد. به عنوان دیگر جزییات منتشره، قسمت انتهایی آستین‌ها آبی و اناری است و لوگوی Spotify نیز به رنگ آبی خواهد بود.


موندو دپورتیوو نوشته که با وجود عدم تأیید رسمی این طرح به عنوان کیت چهارم، اما همه چیز به این واقعیت اشاره دارد که پیراهن جدید بارسا با استقبال بسیار خوبی از سوی هواداران روبرو خواهد شد، زیرا تجربیات قبلی نشان می‌دهد کیت‌های الهام گرفته از پرچم ایالت کاتالونیا، جزو پرفروش‌ترین کیت‌های بارسلونا بوده اند. جزئیات بیشتری از تاریخ و زمان عرضه رسمی کیت چهارم بلوگرانا، در روز‌های آینده ارائه می‌شود.

برچسب ها: بارسا ، کیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار