اعلام محدودیت ها و ممنوعیت های طرح ترافیکی حماسه نهم دی

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت ها و ممنوعیت های طرح ترافیکی حماسه نهم دی را تشريح كرد.

سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: محدودیت ها و ممنوعیت های طرح ترافیکی حماسه نهم دی در روز پنج شنبه از ساعت 14:30 در محدوده میدان امام حسین (ع) به مرحله اجرا در خواهد آمد .

وی گفت: بر همین اساس این مراسم در میدان آیینی امام حسین (ع) برگزار می گردد و بر اساس این طرح ، شاهد محدودیت خاصی در این محدوده بغیر از میدان امام حسین ( ع ) تا میدان شهدا نخواهیم بود.

سرهنگ رازقی گفت : در محدوده میدان امام حسین ( ع ) تا میدان شهدا بدلیل برپایی غرفه های فرهنگی مسدود خواهد شد و اجازه تردد داده نخواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود : همچنین در مسیر غرب به شرق خیابان دماوند تا بعد از میدان امام حسین ( ع ) و محدوده تقاطع خیابان شهید منتظری هم برای چینش اتوبوس ها در نظر گرفته شده است .

وی ادامه داد: دور گرد غرب به غرب میدان امام حسین ( ع ) نیز مسدود خواهد شد و اجازه دور زدن داده نخواهد شد ولی جریان ترافیک درمسیر شرق به غرب وغرب به شرق در زیرگذر میدان امام حسین ( ع ) جریان خواهد داشت و انسدادی در این مسیر نخواهیم داشت .

سرهنگ رازقی به شهروندانی که قصد مراجعه جهت شرکت در این مراسم را دارند توصیه کرد : این شهروندان جهت سهولت در تردد می توانند از خطوط مترو استفاده نمایند و کسانی هم که توسط اتوبوس مراجعه می کنند در محلی ذکر شد ( غرب به شرق دماوند بعد از میدان امام حسین (ع) تا محدوده تقاطع خیابان شهید منتظری ) می توانند از این سرویس حمل و نقل نیز استفاده نمایند .

وی بیان داشت: همچنین از میدان امام حسین ( ع ) تا میدان شهدا بدلیل برپایی غرفه ها محدودیت تردد وجود دارد و خیابان های صفا ، خشکبارچی مسدود و اجازه تردد داده نخواهد شد .

سرهنگ رازقی افزود : جریان ترافیک در خیابان مجاهدین و پیروزی و محورهای جانبی بدون مشکل و بدون محدودیت ترافیکی برقرار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار