استاد حوزه و دانشگاه:

چهره واقعی اغتشاشگران در حوادث اخیر نمایان شد

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: چهره واقعی اغتشاشگران به ویژه منافقین در حوادث اخیر نمایان شد.

همزمان با سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور حجت الاسلام رفیعی استاد حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام عربپور نماینده،ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و آزادگان یادواره ۱۸ شهید روستای داهوئیه و ۹ شهید گمنام امامزاده سلطان ابراهیم (ع) در تکیه فاطمیه روستای داهوئیه شهرستان زرند برگزار شد.

حجت‌الاسلام رفیعی عبادت، تربیت، جهاد، کرامت، ایثار و ساده زیستی را از مهم‌ترین ویژگی‌های خانه حضرت زهرا (س) عنوان کرد و بر الگو پذیری آحاد مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان از سیره و زندگانی حضرت زهرا (س) تاکید کرد.  

او با اشاره به اغتشاشات اخیر افزود: چهره واقعی اغتشاشگران به ویژه منافقین در حوادث اخیر نمایان شد؛ البته جنایات وحشیانه منافقین کوردل در به خاک و خون کشیدن  انسان های بی گناه و جنایت‌های متعدد آنان بر کسی پوشیده نیست. در واقع آن‌ها پرچمدار خیانت و قتل و عام هستند.  

استاد حوزه و دانشگاه حفظ حجاب و ولایتمداری را از مهم‌ترین شاخصه‌های وصیت نامه‌های شهدا گرانقدر دانست.  

او تصریح کرد: دشمنان بدانند نظام مقدس جمهوری اسلامی، ۲۰۰ هزار شهید سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و دشمنان به خوبی بدانند که ملت ایران به دشمنان انقلاب، اجازه کوچک‌ترین مداخله‌ای را نخواهند داد.

حجت الاسلام رفیعی افزود: هر چند مردم از برخی مشکلات اقتصادی گلایه‌مند هستند؛ اما با اقتدار از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند و مردم عاشق نظام و انقلاب و رهبری هستند و همه جوره پای این نظام ایستاده‌اند؛ اما مسئولان باید در رفع مسائل اقتصادی بازار و مشکلات جامعه تمام تلاش خود را به کار بندند.  

این مراسم همراه با برنامه عزاداری و مدیحه سرایی بود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار