نمایشگاه آثار عکاسی با تلفن همراه در باقر شهر + فیلم

در نمایشگاه آثار عکاسی با تلفن همراه چهل اثر از هشت عکاس مهاجر افغانستانی به نمایش گذاشته شد.

نمایشگاه آثار عکاسی با تلفن همراه در باقر شهر تهران با چهل اثر از هشت عکاس مهاجر افغانستانی برای بازدیدکنندگان ایرانی و افغانستانی برگزار شد.

شاید زمانی که نام نمایشگاه را می‌شنویم سالنی مدرن به آثاری منحصر به فرد از ذهنمان نقش ببندد اما اینجا کوچه دهم پلاک ۹۱ خانه ای در جنوب تهران است در این خانه هنرمندان مهاجر افغانستانی با همت خود با استفاده از حداقل امکانات موجود نمایشگاه عکاسی به عنوان ۴ در ۴ برگزار کردند .

این نمایشگاه هدف متفاوت اما جالبی را دارد.

حسینی عکاس افغانستانی گفت خواستیم در این نمایشگاه فاصله‌ بین هنر و زندگی عادی و روزمره را کم کنیم و از بین ببریم و اینکه نمایشگاه در خانه برگزار شود انگار یک دورهمی است که در این دورهمی می توانید عکس های همدیگر را ببینیم.

هنرمندان مهاجر افغانستانی از سایر نقاط کشور و حتی خارج از کشور از حضور داشتند.

رستمی عکاس و دانشجوی افغانستانی دانشکده هنر سئول کره جنوبی گفت بار اولم هست که در نمایشگاه عکس شرکت می کنم در ایران ولی در  مالزی تجاررب متعددی داشتیم و در واقع تجارب من از کوالالامپور آغاز شد.

وی گفت داستان پشت این عکس هایی که به نمایش گذاشته شده درباره کودکان پناهجو هست.

بازدیدکنندگان می گویند بر پایه چنین نمایشگاه هایی باعث می شود تا همه مردم بتوانند با کمترین امکانات و بیشترین خلاقیت هنر خود را به نمایش بگذارند.

یکی از بازدیدکنندگان از این نمایشگاه گفت روزنه ای شده است برای تمام بچه های افغانستان که در ایران هستند در حال حاضر و توی خیلی از کارهایی که هستند دنبال یک کرسویی هستند که بهترین راه هایی را که دارند ادامه دهند.

ایکی دیگر از این بازدیدکنندگان گفت از همین گوشی هایی که گوشی‌های هوشمند که همه میتونیم استفاده کنیم و عکاسی و تجربه هایی که دوربین عکاسی که فوق العاده استفاده کنیم.

هنر عکاسی با تلفن همراه تنها نیاز به کمی ذوق دارد تا با یک وسیله ساده از طریق اثری چشم نواز خلق کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.