کارایی بهتر هوآوی واچ نسبت به اپل واچ

ساعت هوشمند Huawei Watch D عملکرد‌های مربوط به سلامتی خوبی را به ویژه برای اندازه گیری فشار خون ارائه می‌دهد که آن را نسبت به اپل واچ برتری می دهد.

ساعت هوشمند Huawei Watch D عملکرد‌های مربوط به سلامتی خوبی را به ویژه برای اندازه گیری فشار خون ارائه می‌دهد، که آن را به عنوان جایگزینی واقعی برای دستگاه‌های اندازه گیری سنتی مطرح کرده است.

هوآوی اولین دستگاهی نیست که عملکرد اندازه‌گیری فشار خون را ارائه می‌کند، اما ساعت‌های برند‌های دیگر هر چهار هفته یک‌بار نیاز به کالیبراسیون دست و پاگیر با گوشی‌های هوشمند دارند.

با این حال، هواوی Watch D مشابه مانیتور‌های فشار خون سنتی روی مچ برای شرکت‌های بین‌المللی مانند Omron، Boso، یا Beurer، بر روی یک دستبند بادی سنتی در پایین ساعت متکی است.

این شرکت چینی تایید کرده است که مکانیسم پیشرفته دستبند هوآوی، ظهور نتایج اندازه گیری تضمین کننده‌ای را ارائه می‌کند و به دلیل این مکانیسم‌های پیشرفته، شکل ساعت هوشمند به زیبایی اپل واچ نیست، به گونه‌ای که بدنه زاویه دار آن ضخامت بیشتری نسبت به آخرین مدل‌های اپل واچ دارد، علاوه بر این که روکش پارچه‌ای آن کمی از پایین دستبند سیلیکونی بیرون زده است.

این ساعت عملکرد‌های سلامتی جامعی را ارائه می‌دهد، به گونه‌ای که می‌توان از آن برای الکتروکاردیوگرام مانند آخرین مدل‌های اپل واچ و شناسایی اختلال ریتم قلب، و ثبت تغییرات غیرعادی در دمای پوست و اندازه گیری درصد اشباع اکسیژن در خون استفاده کرد و همچنین این دستگاه، یک تابع اندازه گیری فشار خون ارائه می‌کند، تا بدینوسیله بر اپل وواچ در بخش سلامت برتری یابد.

هنگام استفاده از این ساعت موقع ورزش، حدود ۷۰ وضعیت تمرینی از جمله ۶ نوع جلسه تمرینی روزانه مانند راه رفتن در هوای آزاد، سالن، دویدن در هوای آزاد یا در سالن و دستگاه ورزش «المپیکال» یا دستگاه پارویی، را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

منبع: ae.24

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار