حجت‌الاسلام‌والمسلمین حریزاوی مطرح کرد؛

هدیه به جامعه قرآنی ترافیک رایگان سامانه «تکیه قرآن»

رئیس سازمان دارالقرآن گفت: با اضافه شدن ترافیک رایگان به سامانه «تکیه قرآن» مردم می‌توانند به صورت آنلاین مراسم‌های مذهبی را دنبال کنند.

حجت‌الاسلام المسلمین روح‌الله حریزاوی، رئیس سازمان دارالقرآن کریم در نشست خبری کمیته قرآن ستاد بزرگداشت سومین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی خبر از ترافیک رایگان سامانه «تکیه قرآن» داد و گفت: یکی از مشکلات ما در ایام کرونا این بود که مردم نمی‌توانستند در هیئت‌ها حضور یابند. به همین دلیل، سامانه‌های پخش مذهبی به صورت رایگان یا نیم بها تشکیل شد. یکی از آن سامانه‌های موفق سامانه «تکیه قرآن» بود که با همت سازمان تبلیغات اسلامی راه‌اندازی شد و به وسیله این سامانه خیلی از مردم مراسم‌ها را به صورت زنده دنبال می‌کردند.

حریزاوی ادامه داد: امسال به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی از روز شهادت این شهید پخش آزمایشی سامانه آنلاین «تکیه قرآن» آغاز می‌شود و تا پایان سال گسترش پیدا می‌کند. ان‌شاء‌الله از ماه رمضان به شکل رسمی هر مجلس قرآنی در کشور از این سرویس رایگان استفاده می‌کند و سازمان دارالقرآن کریم اعلام می‌کند که آماده است بستر اشتراک رایگان را فراهم کند و از جلساتی حمایت کند که آمادگی پخش زنده جلساتشان را دارند.

رئیس سازمان دارالقرآن کریم توضیح داد: هم اکنون این سامانه با ترافیک نیم بها در حال استفاده است و تلاش می‌کنیم با حمایت سازمان تنظیم مقررات رادیویی این سامانه از ترافیک رایگان بهره‌مند شود و مردم بابت ترافیک هزینه‌ای نپردازند. امیدواریم تا روز شهادت حاج قاسم سلیمانی ترافیک رایگان را به سامانه «تکیه قرآن» اضافه کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار