ضرورت ایجاد زیرساخت‌ها برای مقاوم‌ سازی مسکن

معاون زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد اظهار داشت: قبل از وقوع حوادث باید مانور‌های لازم برگزار و مسائل در زمان بحران مورد بررسی قرار گیرد.

عبدالصادق نجفی در نشست بهره‌گیری از آموزه‌های زلزله بم در شهرداری شهرکرد گفت: ایجاد زیرساخت‌ها برای مقام‌سازی مسکن و آگاهی‌رسانی به مردم و استفاده از تجربه دیگران برای مقابله با زلزله بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار داشت: قبل از وقوع بلایای طبیعی باید به مباحث اجتماعی، روحی و روانی و آسیب‌هایی که به مردم وارد می‌شود و در هنگام وقوع حادثه باید به نحوه آواربرداری و بعد از زلزله به نحوه خدمت رسانی به حادثه‌دیدگان توجه و موارد به درستی مدیریت شود.


بیشتر بخوانید


معاون زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد افزود: قبل از وقوع حوادث باید مانور‌های لازم برگزار و مسائل در زمان بحران مورد بررسی قرار گیرد تا در موقع حادثه با مشکل بیشتری مواجه نشویم.

نجفی اضافه کرد: زمین لرزه هر لحظه ممکن است رخ دهد و باید همیشه آماده امدادرسانی و خدمات رسانی باشیم، اما قبل از آن باید تمهیدات لازم برای ساخت مسکن مقاوم توسط شهروندان اندیشیده و برای جلوگیری از تخریب اموال مردم در حادثه سهیم باشیم.

برچسب ها: زلزله بم ، مقاوم سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.