بهره گیری از ظرفیت نخبگان در راستای ارتقای سلامت الکترونیک

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان در راستای ارتقای سلامت الکترونیک در دستور کار قرار دارد.

امین بیگلرخانی، رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت  با اشاره به تلاش وزارت بهداشت برای بهره‌مندی روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۰ هزار خانوار از پزشک خانواده تا پایان سال اظهار داشت: خوشبختانه زیرساخت‌های الکترونیک نظام ارجاع و بازخوراند از قبل تدارک دیده شده اند و هم‌اکنون در حال ارتقای آن ها هستیم.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت همچنین خاطرنشان کرد: در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و هوشمند و در شرایط کنونی، توجه بیش‌ازپیش به حوزه فناوری اطلاعات و توسعه زیرساخت‌های آن به‌خصوص در مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی امری ضروری است.

او با اشاره به اهمیت حوزه فناوری اطلاعات به‌عنوان یکی از ارکان اصلی تصمیم‌گیری‌های مدیریتی در سازمان‌ها، افزایش عملکرد و بهره‌وری، افزایش سرعت ارائه خدمات، دقت انجام کار، کاهش هزینه‌ها و کاهش مفاسد اداری را نیز از ویژگی‌های این حوزه عنوان کرد.

بیگلرخانی در پایان حوزه فناوری اطلاعات وزارت بهداشت را دارای سرمایه‌های انسانی توانمند و ظرفیت‌های ارزشمندی عنوان کرد و افزود: در حال تلاش برای حرکت به سمت خوداتکایی و خودباوری در حوزه فناوری و امنیت اطلاعات هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار