اجرای مانور ساعت صفر در اردبیل/ حفظ آمادگی نیرو‌ها در حوادث

جانشین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اجرای مانور ساعت صفر در شهرستان اردبیل خبر داد.

مجتبی باباپور گفت: این مانور لحظه‌ای به مناسبت سالروز زلزله بم و روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی با هدف افزایش مهارت نیرو‌های امدادی، افزایش آگاهی و بررسی کارایی برنامه‌های آمادگی، مقابله و ارزیابی در حوادث صورت گرفت.

جانشین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه این مانور بدون هماهنگی قبلی و با حضور معاون عمرانی و مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل انجام شد، افزود: این مانور با حضور و مشارکت تمامی دستگاه‌های عضو کارگروه تخصصی امداد و نجات استان برگزار شد.

باباپور ادامه داد: این مانور ساعت ۵ و ۳۱ دقیقه رخ داد و بلافاصله پس از آن دستگاه‌های عضو کارگروه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان حاضر و اقدامات لازم انجام گرفت.

او افزود: در این مانور که با حضور هلال احمر شهرستان اردبیل و پشتیبانی هلال احمر شهرستان نمین برگزار شد، تیم‌های ارزیاب، آنست، واکنش سریع و امداد و نجات جمعیت استان با بهره گیری از ۲۰ دستگاه خودروی امدادی حضور داشتند.

جانشین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در جریان این مانور معاون عمرانی و مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل و اعضای ستاد بحران استان در محل معاونت امداد و نجات از آمادگی نیرو‌های حاضر بازدید به عمل آوردند افزود: تمام اقدامات انجام شده جمعیت هلال احمر استان در این مانور از سوی مدیر کل مدیریت بحران نیز مطلوب ارزیابی شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.