انتقاد شهروندان ترکیه از اقدام ضد اردوغانی رویترز

کاربران ترک در فضای مجازی از اقدام اخیر خبرگزاری رویترز علیه رئیس‌جمهور ترکیه انتقاد کردند.

شهروندان ترک در شبکه اجتماعی توییتر انتقاد خود را از اقدامی ابراز کردند که به تازگی خبرگزاری رویترز در پایگاه مربوط به مشاغل «لینکدین» بر ضد رئیس‌جمهور ترکیه انجام داد.

روزنامه دیلی صباح در گزارشی نوشت که کاربران ترک در این شبکه اجتماعی به آنچه خبرگزاری رویترز اگهی استخدام فردی با عنوان شغلی «معاون دفتر» را در لینکدین منتشر کرده است انتقاد کرده و می‌گویند در توضیحات مسئولیت‌های این فرد را تمرکز بر حاکمیت «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور فعلی ترکیه و رفتار او در انتخابات بعدی این کشور ذکر کرده‌اند.

رویترز ادعا می‌کند که رجب طیب اردوغان ترکیه را از حالت «مدرن و سکولار» خارج کرده و به «حضور نظامی اقتدارگرایانه در برخی مناطق» تبدیل کرده است، و از همین رو می‌خواهد فردی را استخدام کند که بتواند در مقطعی حساس که سیاست‌های اردوغان در زمینه لیر و اقتصاد شکست خورده و تورم در این کشور به چشم می‌خورد و همین روند در ادامه برای ماه‌های آتی پیش‌بینی می‌شود، پوشش خوبی به این خبرگزاری بدهد.

یکی از شهروندان ترک در توییتر نوشت که فهرست مشاغل رویترز «رسوایی» است، و نوشت: «خبرگزاری رویترز به دنبال گسترش خصومت علیه اردوغان است.»

تعداد بسیاری از کاربران دیگر هم این خبرگزاری را برای رویکرد همیشگی علیه رجب طیب اردوغان مورد انتقاد قرار دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار