خوزستان، میزبان بزرگترین رویداد فرهنگی و قرآنی آموزش و پرورش کشور در سال ۱۴۰۱

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به ظرفیت‌های بی نظیر قرآنی در آموزش و پرورش استان گفت: ششمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دانش آموزان سراسر کشور ۱۴ تا ۲۰ بهمن ماه به میزبانی شهرستان دزفول برگزار خواهد شد.

جاسم حسینی زاده گفت: طی این سال‌ها خوزستان میزبان مسابقات کشوری نبوده که با توجه به ظرفیت‌های شهرستان دزفول چنین اتفاقی افتاده است.

او ادامه داد: برای انتخاب شهر میزبان، شاخص‌های مختلفی بررسی و دزفول به عنوان میزبان مسابقات انتخاب شد؛ یکی از این دلایل ظرفیت نیروی انسانی شهر و مجموعه منسجم آن است که امیدواریم به بهترین نحو برگزار شود.

به گفته معاون پرورشی مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان، کمیته‌های ۱۲ گانه در خصوص برگزاری این مسابقات تشکیل و کار کمیته‌ها آغاز شده است.

آقای حسینی زاده با بیان اینکه این مسابقات، بزرگترین رویداد قرآنی در وزارت آموزش و پرورش است، گفت: از کل ظرفیت استان برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات استفاده می‌شود.

او  با اشاره به اینکه این مسابقات با حمایت‌های استاندار خوزستان و نماینده، ولی فقیه گفت: دانش آموز پسر از۱۴ تا ۱۶ بهمن و دانش آموزان دختر از ۱۸ تا ۲۰ بهمن ماه در این مسابقات کشوری حضور خواهند یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.