راه اندازی پرواز گرگان به استانبول در صورت تامین ناوگان

معاونت بازرگانی شرکت هواپیمایی کیش ایر گفت: در صورت تامین ناوگان، ایجاد مقصد پروازی بین گرگان و استانبول انجام خواهد شد.

کاشف آذر گفت:برنامه شرکت هواپیمایی کیش ایر توسعه شبکه پروازی داخلی و خارجی است و تا جایی که بتواند شهر‌ها را به صورت داخلی با هم ارتباط می‌دهد و حتی می‌توانیم مقاصد کشور‌های خارجی و بین المللی را افزایش دهیم.

او ادامه داد:یکی از کار‌های مهمی که می‌توانیم انجام دهیم این است که شرایط را برای گرگان برای پرواز به مقاصدی که ظرفیت و تقاضا دارد مهیا کند.

کاشف آذر با بیان اینکه این موضوع در صورتی امکانپذیر است که راهبرد‌هایی را برنامه ریزی کنیم افزود: باید توسعه و افزایش ناوگان به همراه توسعه شبکه پرواز انجام شود.

او افزود:همانطور که با افزایش تعداد ناوگان توانستیم الان پرواز گرگان به کیش را داشته باشیم همچنین می‌توانیم با افزایش ناوگان، پرواز‌ها را نیز افزایش دهیم.

او گفت: از ابتدای سال ناوگان عملیاتی را به ۵ ناوگان رساندیم و امیدواریم تا عید به ۷ ناوگان برسانیم.

او ادامه داد: یکی از کار‌ها این است که برای اینکه فرودگاه‌های کمتر توسعه یافته در کشور بیشتر توسعه پیدا کنند هواپیما‌های بین ۲۰ تا ۵۰ نفره افزایش پیدا کند.

کاشف آذر گفت:شرکت هواپیمایی کیش ایر آمادگی دارد در صورتی که تسهیلات ملی به آن تعلق گیرد می‌تواند هواپیمای ۲۰ تا ۵۰ نفره را تامین کند و برای مقاصدی مانند زابل و زاهدان که تقاضای آن برای گرگان زیاد است را این شرکت هواپیمایی می‌تواند پوشش دهد.

او گفت:یکی دیگر از راه‌ها برای افزایش پرواز این است که چند استان با همکاری هم ناوگان را تهیه کنند و شرکت کیش ایر این توانایی را دارد که برای آن برنامه ریزی کند و عملیات پروازی را انجام دهد.

کاشف آذر افزود: با تامین شدن چند هواپیما، در روز چند پرواز از گرگان به مقاصد پر تقاضا انجام می‌شود و به این صورت فرودگاه‌هایی که پرواز کمتری دارند به زیر عملیات پروازی بیشتری می‌روند.

پرواز‌های گرگان به کیش و بالعکس از جمعه دوم دی آغاز شد و به صورت دو پرواز هفتگی در روز‌های سه شنبه و جمعه انجام می‌شود.

همچنین در حال حاضر از فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان ۶ پرواز مسیر داخلی مانند زابل، زاهدان، شیراز، عسلویه و تهران و ۲ مسیر خارجی قزاقستان و نجف انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.