در گفت‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

هیچ‌کس منتظرت نیست روایتی از زندگی زنان کارتن خواب

یک کارگردان گفت: موضوع مستند هیچ‌کس منتظرت نیست زنان کارتن خواب از دریچه کاهش آسیب است و شخصیت اصلی مستند به دنبال کمک کردن به آن‌هاست.

مستند هیچ‌کس منتظرت نیست از ۲۸ آذرماه به صورت منطقه‌ای و رویداد محور در برخی از سینما‌ها اکران شده است.

هیچ‌کس منتظرت نیست به کارگردانی محسن اسلام‌زاده اکران خود را از شهر مشهد آغاز کرده است.

محسن اسلام‌زاده، کارگردان در خصوص مستند هیچ‌کس منتطرت نیست گفت: هیچ‌کس منتظرت نیست یک مستند اجتماعی ۹۳ دقیقه‌ای است که در جنوب تهران تصویر برداری شده و تولید این مستند سال گذشته در بهار و تابستان ۱۴۰۰ بوده است.

او در خصوص موضوع مستند هیچکس منتطرت نیست گفت: موضوع این مستند درباره زنان کارتن خواب از دریچه کاهش آسیب است. ما در این فیلم سرفصلی داریم که شخصیت اصلی ما به دنبال کاهش آسیب و رفتار‌های پر خطر زنان‌کارتن خواب است و به آن‌ها کمک می‌کند تا پله به پله به نجات نزدیک شوند.

اسلام زاده ادامه داد: شخصیت اول داستان در ابتدا به افراد کارتن‌خواب نمی‌گوید که قصد ترک دادن آن‌ها را دارد و در یک پروسه طولانی مدت با آن‌ها دوست و آشنا می‌شود تا ابتدا رفتار‌های آن‌ها را کنترل کند.

او ادامه داد:  این مستند نشان می‌دهد که بعد از اینکه افراد ترک می‌کنند و وارد جامعه می‌شوند با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند که تازه آن وقت است که این افراد می‌بینند که هیچ‌کس منتظرشان نیست.

اسلام‌زاده در خصوص مستند خود گفت: فیلم ما انتقاد تندی به خودمان دارد که در غفلت هستیم؛ زیرا کسانی در زندگی دچار اشتباهات بزرگی شده اند، ولی با گارد و نگاه بسته جامعه همراه میشوند.

این کارگردان در خصوص تعداد عومال تولیدی هیچ‌کس‌منتطرت نیست، گفت: در قسمت تولید این مستند یک تیم پنج الی شش نفر بودیم و همچنین در قسمت پس تولید شش الی هفت نفر فعالیت می‌کردیم.

برچسب ها: مستند ، سینما ، زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار