افزایش کیفیت آب آشامیدنی شهرهای رامشیر، کارون و هندیجان

استاندار خوزستان گفت: اقدامات لازم به منظور افزایش کیفیت و کمیت آب آشامیدنی شهرستان‌های رامشیر، کارون و هندیجان و رفع مشکلات آبرسانی این سه شهرستان مصوب شد.

خلیلیان گفت: در شهرستان رامشیر در حدود ۶۰ روستا مشکلاتی در زمینه تامین آب دارند چراکه تاسیسات آب شرب این روستا‌ها برای ۲۰ الی ۲۵ روستا طراحی شده است بدین منظور مصوب شد شرکت آبفا اقدامات لازم برای رفع این مشکل را به نحوی تسریع کند تا آب آشامیدنی پایدار در اختیار این ۶۰ روستا قرار گیرد.

او می‌گوید: در زمینه آبرسانی شهرستان هندیجان نیز مقرر شد شرکت آبفا علاوه بر تامین آب شرب این شهرستان و روستا‌های آن، با استفاده از دستگاه آب شیرین کن، آب باکیفیت را در اختیار مردم این شهرستان قرار دهد.

خلیلیان گفت: در این زمینه نیز مقرر شد شرکت آبفا ظرف یک ماه اقدامات لازم را تسریع کند و در عین حال برای تامین آب این شهرستان از منابع آب دیگری همچون آب غدیر و آب حیات استفاده کند.

او گفت: با توجه به افزایش بیماری‌های تنفسی به ویژه در این فصول، هماهنگی‌های لازم به منظور تامین اعتبار و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام گردید و بنا شد ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل و تهیه تجهیزات مورد نیاز به ویژه ونتیلاتور در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۰۴ دی ۱۴۰۱
اهواز چی؟ گویا اهواز را نمی‌بینید و گویا خوابید آب از کنار اهواز میبرید و حواستون به بعضی نقاط این کلانشهر نیست