مشخص شدن زمان ورود فرنگی کاران مدال آوار در مسابقات جهانی به چرخه انتخابی

زمان ورود سه مدال آور ایران در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی سال ۲۰۲۲ جهان به چرخه انتخابی تیم ملی مشخص شد.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روز‌های ۱۹ تا ۲۲ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم، امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال نقره و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

با توجه به پایان رقابت‌های قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست چرخه انتخابی تیم کشتی فرنگی که به مدت سه روز (۳۰ آذر ماه تا ۲ دی ماه) در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد می‌توان گفت فرآیند حضور کشتی گیران برای رسیدن به دوبنده تیم ملی مشخص است و در همین راستا کادر فنی برنامه شفافی را برای ۳ مدال آور ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان تدوین کرده است.

محمدرضا گرایی، محمد هادی ساروی و امین میرزازاده پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا و جام تختی (آخرین مرحله) به چرخه انتخابی تیم ملی ملحق خواهند شد تا نفرات برتر در قهرمانی آسیا و جام تختی با این مدال‌آوران در یک تورنمت خارجی مورد ارزیابی قرار گیرند.

یکی از شرط‌های رقابت نفرات با دارندگان مدال جهانی در بلگراد، کسب مدال طلای قهرمانی آسیا و جام تختی است که با این کشتی گیران مبارزه خواهند کرد و در نهایت کادرفنی با بررسی تمامی جوانب امر و عملکردی که فرنگی کاران در میدان خارجی خواهند داشت فرد نهایی خود را انتخاب خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار