فراخوان جشنواره کاریکاتور در استان اردبیل منتشر شد

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از انتشار فراخوان جشنواره استانی کاریکاتور با مرکزیت شهرستان پارس‌آباد و با محوریت موضوع آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

سعید نوریان با اشاره به نقش هنر در بیان آسیب‌های اجتماعی، کاریکاتور را زبانی نافذ در بیان مسائل و معضلات اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: جشنواره استانی کاریکاتور با هدف امید و نشاط آفرینی، تقویت بنیان خانواده، کاهش آسیب‌های اجتماعی، تقویت ارزش‌ها و باور‌های دینی و ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

وی گفت: تکنیک خلق آثار در این جشنواره، آزاد است و آثار ارائه شده باید بدون قاب و پاسپورت باشد و هنرمندان عزیز آثار خود را به صورت دستی یا دیجیتال اجرا و تا ۱۵ دی ماه به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد ارسال کنند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره در ببست و دوم دی ماه برگزار و به برگزیدگان اول تا سوم این جشنواره به ترتیب هدیه‌های نقدی ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیونی اهدا خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره در راستای توزیع عادلانه برنامه‌های فرهنگی و هنری و تمرکززدایی فعالیت‌ها از مرکز استان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد و موسسه فرهنگی و هنری شکوفه مهر برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.