دفاعیه داور فینال جام جهانی علیه اتهام فرانسوی ها

مارسینیاک به ادعای روزنامه اکیپ و فرانسوی‌ها علیه قضاوتش در مورد گل سوم آرژانتین در دقیقه ۱۰۸ فینال جام جهانی پاسخ داد و بار دیگر از تصمیم خود دفاع کرد.

شیمون مارسینیاک، داور لهستانی فینال جام جهانی قطر، بعد از چند روز سکوت در مقابل انتقاد‌ها بالاخره سکوتش را شکست و به انتقاد‌ها پاسخ داد.

مارسینیاک با انتقاد‌های گسترده‌ای در فرانسه روبرو است و رسانه‌ها و مردم این کشور بدون استثنا او را دارای تمایلات نزدیک به آرژانتین می‌دانند و می‌گویند داور لهستانی در فینال به سود آلبی‌سلسته سوت زده است.

مارسینیاک امروز برای پاسخ دادن به این ادعا‌ها موردی را انتخاب کرد که در فرانسه بیشترین سر و صدا را به پا کرده است. روزنامه اکیپ اخیرا با انتشار عکسی از دقیقه ۱۰۸ دیدار فینال که لیونل مسی گل دوم خود و گل سوم آرژانتین را به ثمر رساند مدعی شد در این لحظه چند بازیکن تعویضی آرژانتینی در زمین مسابقه حضور داشتند و طبق قوانین، مارسینیاک نباید این گل را می‌پذیرفت.

داور لهستانی فینال جام جهانی در حالیکه موبایل خود را بالا آورد تا تصویری را به خبرنگاران نشان بدهد روزنامه اکیپ را هدف گرفت و گفت:" فرانسوی‌ها یادشان رفته به این عکس اشاره کنند. همینطور ک می‌بینید وقتی امباپه گل می‌زند هفت بازیکن ذخیره فرانسوی در زمین هستند".

مارسینیاک در ادامه گفت:" اگر چند نفر آن طرف زمین بپرند و وارد زمین بشوند چه تاثیری در جریان بازی دارد که روی دروازه فرانسه است؟ جالب است روزنامه‌هایی جدی مثل اکیپ دنبال این مسائل هستند. داور‌های بزرگ فرانسه که دوستان من هستند پیام‌های زیادی داده‌اند و از داوری من تعریف کردند. حتی کیلیان امباپه گفت تیم ما عالی داوری کرد".

برچسب ها: فینال ، داور فینال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار