ارسال تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مدارس کم برخوردار البرز

۳۰ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی و بهداشتی در قالب کاروان نشاط و مهربانی به بیش از یک هزار مدرسه کم برخوردار استان ارسال شد.

مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در مراسم نمادین ارسال تجهیزات ورزشی به مدارس کم برخوردار استان گفت: این کاروان شامل ۲۰ هزار و ۷۹۰ عدد لوازم ورزشی شامل توپ، تور و دیگر وسایل ورزشی به همراه ۱ هزار و ۱۱۰ عدد تجهیزات بهداشتی شامل تخت درمانی، وسایل درمانی است که بر اساس طرح توزیع عادلانه به مدارس کم برخوردار شهرستان‌های استان توزیع می‌گردد.

عبدالهی با اشاره به این که براساس توافق استانداری و وزارت آموزش و پرورش ساخت ۵۰ زمین چمن مصنوعی در مدارس البرز انجام می‌شود، افزود: تامین زیر ساخت احداث این زمین‌های چمن مصنوعی بر عهده استانداری البرز و مابقی ان بر عهده وزارت آموزش و پرورش است.

او می گوید: یکی از مهمترین مشکلات البرز افزایش تراکم دانش آموزی در مدارس استان است، برای کاهش تراکم دانش آموزی و دستیابی به استاندارد آموزشی حداقل به ۲۰۰ مدرسه درس نیازمندیم که ساخت این مدارس بر عهده استانداری، سازمان نوسازی استان و خیرین استان است.

استاندار البرز با اشاره به این که از آذر ماه پارسال تا کنون ۳۰۶ کلاس درس در قالب ۳۴ مدرسه احداث شده است افزود: عملیات احداث ۵۷ مدرسه دیگر در استان در دست اجراست که تا پایان سال جاری بخش عمده‌ای از این مدارس به بهره برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.