ستاد بحران مهاباد تشکیل جلسه داد

جلسه ستاد بحران مهاباد با محوریت صرفه جویی در مصرف حامل‌های انرژی و با حضور فرماندار ویژه مهاباد و مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان برگزار شد.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه ستاد بحران این شهرستان تاکید کرد که اقداماتی پیشگیرانه و مراقبتی با برنامه ریزی و پیش بینی‌های لازم قبل از وقوع حوادث صورت گیرد تا بحران و تهدیدات موجود به حداقل برسد.

وی اضافه کرد: اولویت دستگاه‌های اجرایی بر رفع عواملی تهدید آمیز سلامت جامعه و جلوگیری از آسیب به شهروندان باشد تا در فصل بارش مردم دچار آزار و اذیت نشوند.

مقام عالی شهرستان با بیان اینکه کمبود اقلام پزشکی و درمانی قابل قبول نیست، افزود: شبکه بهداشت و درمان تمهیدات لازم برای تامین اقلام مورد نیاز بیمارستان را پیش بینی کند.

عباسی بر هماهنگی و جلوگیری از موازی کار دستگاه‌های اجرایی نیز تاکید و گفت: هرگونه قطعی در ارائه خدمات رفاهی از جمله آب، برق و گاز باید با هماهنگی و اطلاع رسانی قبلی صورت گیرد.

در ادامه جلسه هر یک از مدیران دستگاه‌های اجرایی گزارشی از آخرین وضعیت آمادگی شهرستان برای مقابله با بحران و نحوه واکنش به اتفاقات طبیعی و غیرطبیعی را ارائه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.