پخش زنده مراسم استقبال از شهدای گمنام از شبکه قزوین

مراسم استقبال و تشییع ۸ شهید گمنام فردا جمعه به صورت زنده از شبکه قزوین پخش می شود .

علی رحیمی مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: سیمای این مرکز با برنامه زنده استودیویی «هشت لاله» روز جمعه دوم دیماه بصورت زنده مراسم استقبال و تشییع ۸ شهید گمنام را روی آنتن شبکه قزوین می‌برد. این برنامه تلویزیونی ساعت ۱۰ صبح تا اذان ظهر این مراسم را پوشش خواهد داد.

 رحیمی گفت: روز پنجم دیماه دوشنبه شب هم مراسم وداع با شهدای گمنام در مکان هیئت رزمندگان قزوین بعد از نماز مغرب و عشاء بصورت زنده روی آنتن خواهد رفت.

وی افزود: ویژه برنامه تلویزیونی «هشت لاله» روز سه شنبه ششم دیماه نیز همزمان با شهادت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها مراسم تشییع و تدفین این شهدا را از مسجد امام خمینی (ره) تا مسجد امام حسن عسگری علیه السلام شهرک کوثر ساعت ۹:۳۰ صبح تا اذان ظهر و همچنین تشییع و تدفین دیگر شهید گمنام را در مسجد امام حسن عسکری (ع) و دانشگاه فرهنگیان و معراج الشهداء قزوین پوشش می‌دهد.

سیمای مرکز قزوین همچنین با پخش مستند‌های شهید لشکری و شهید مدافع حرم علیرضایی، فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳»، پخش نماهنگ «کاروان شهید» و کلیپ‌های مرتبط با شهدا به این موضوع می‌پردازد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد: رادیو قزوین هم روز جمعه دوم دیماه با پخش ویژه برنامه زنده «افلاکیان» مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام را پخش می‌کند.

همچنین روز سه شنبه ششم دیماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علی‌ها با ویژه برنامه «یاس کبود» مراسم تشییع و تدفین شهیدان گمنام را روی آنتن رادیو قزوین می‌برد.

رادیو قزوین همچنین با پخش برنامه «روایت عشق» با موضوع معرفی خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم و همچنین پخش موسیقی و مداحی مربوط به شهدای گمنام و به این موضوع می‌پردازد.

معاونت خبر مرکز قزوین نیز برنامه‌های معنوی مرتبط با حضور این پیکر ها‌ی مطهر را در جمع آحاد مردم، دانش آموزان و دانشجویان و هیات‌های مذهبی که در سطح استان برگزار می‌شود را پوشش خبری رادیویی و تلویزیونی خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار