تسریع در روند توسعه با نگاه جهادی به انجام امور مختلف

استاندار جهارمحال و بختیاری، نگاه جهادی به انجام امور مختلف را باعث تسریع در روند توسعه بیان کرد.

غلامعلی حیدری در نخستین همایش بخشداران چهارمحال و بختیاری با تسلیت ایام فاطمیه گفت: فعالیت دولت سیزدهم در یک‌سال اخیر از مصداق‌های کار و تلاش جهادی در سطح ملی و استانی به‌شمار می‌رود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بخشداران با بهره‌مندی از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی مختلف استان برای ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات‌رسانی به مردم بکوشند.


بیشتر بخوانید


حیدری با اشاره به میزبانی چهارمحال و بختیاری از پنج شهید گمنام و شهید محمد گودرزی از شهدای مدافع امنیت افزود: حضور این شهیدان فضای معنوی استان را نورانی و با خبر و برکت همراه کرده است.

وی، نگاه جهادی به انجام امور مختلف را باعث تسریع در روند توسعه اعلام و اضافه کرد: بیشترین استفاده از فرصت‌های خدمت جهادی براساس مبانی اعتقادی در پیش‌بُرد امور توسعه‌ای نقش‌آفرینی می‌کند.

حیدری، فسادستیزی را از اولویت‌های مهم مسئولان دولت سیزدهم در سطح ملی و استانی دانست و ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای مبارزه با فسادستیزی، ابتدا پاک‌دستی خود را مورد توجه قرار دهند و سپس نسبت به اعمادآفرینی در جامعه اقدام کنند، زیرا تخلف‌های احتمالی در هیچ سطحی پذیرفتنی نیست.

وی، مشخص شدن سهم در بخش از اعتبارات و مصوبات سفر رئیس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیئت دولت سیزدهم به استان را ضروری دانست و اظهار داشت: بخشداران با برگزاری شورای بخش نسبت به پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور و جذب اعتبارات اقدام کنند.

حیدری گفت: تمامی بخشداران چهارمحال و بختیاری موظفند مبانی مرتبط با جهاد تبیین را در دستور کار قرار دهند و به حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی اشرافیت داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پبدنی بختیاری
۱۳:۳۰ ۰۱ دی ۱۴۰۱
استاندار عزیز چهارمحال و بختیاری مساعد انواع و اقسام فناوریها و تولیدیها و کارخانجات گوناگون و رنگارنگ است استانی با ظرفیتهای بسیار بالا از نیروی انسانی و نیروی دانشگاهی و اندیشمند گرفته تا منابع آب و انرژی فراوان
تبدیل شدن این استان به گلستان و استانی ابر صنعتی در ایران عزیز چندان دور نیست اگر همه مسولان و نمایندگان و مسولان استانی و کشوری بخواهند
آخرین اخبار