افزایش ۵۰۰ تخت بیمارستانی با اجرای مصوبات رئیس جمهور

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه اجرای کامل مصوبات سفر رئیس جمهور تحولی را در حوزه بهداشت و درمان استان ایجاد می‌کند، گفت : با اجرایی شدن این مصوبات، ۵۰۰ تخت بیمارستانی در استان کرمانشاه اضافه می‌شود.

صادق کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در سفر ۲۳ تیرماه امسال رئیس جمهور به استان حدود یک هزار میلیارد تومان به زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی تخصیص داده شد که پس از به ثمر رسیدن این پروژه‌ها در طول امسال و سال بعد، خدمات بسیار خوبی در این حوزه برای مردم خواهیم داشت.

وی گفت: اکنون همه پروژه‌های مربوط به سفر رییس جمهور فعال است و بیشتر آن‌ها نیز تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می‌رسند بطوریکه این پروژه‌ها حدود ۵۰۰ تخت بیمارستانی به بخش درمان استان اضافه و در همین مدت ۱۰۶ پروژه حوزه بهداشت هم تکمیل و آماده افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه اوژانس بیمارستان طالقانی کرمانشاه هم یکی از پروژه‌های مهمی بود که در سفر رئیس جمهور مورد توجه قرار گرفت، افزود: ضریب اشتغال تخت در این بیمارستان ۱۰۰ درصد است و ۴۰ سال است که این بیمارستان فضای مناسبی ندارد که از محل مصوبات سفر قرار است تا یک سال دیگر ۷۰ تخت دیگر به این مجموعه اضافه شود تا مراجعه کنندگان بتوانند خدمات بهتری دریافت کنند.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه سال‌ها است فضای آموزشی مناسبی در استان احداث نشده است و هم اکنون پروژه دانشکده پزشکی فعال است در ادامه افزود: بر همین اساس دانشکده دندانپزشکی در یک فضای ۱۰ هزار متری آخر امسال به بهره برداری می‌رسد و این در حالی است که ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل و احداث خوابگاه دانشجویان در نظر گرفته شده، اما ۱۴۰ میلیارد تومان نیاز دارد که حتما از سایر منابع تامین و تکمیل می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار