بیش از ۱۰۰ کیلومتر راه آذربایجان‌غربی بهره برداری شد

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ کیلومتر راه به بهره‌برداری رسیده و زیربارترافیک رفته و تا دهه فجر نیز ۸۳ کیلومتر آماده بهره‌برداری می‌شود.

سیدمحسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: از ۲۰۲ کیلومتر راه و بزرگراه که امسال در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری می‌رسد، ۱۰۸ کیلومتر کریدور بزرگراهی و ۹۴ کیلومتر راه اصلی است.

وی اضافه کرد: همچنین ۸۳ کیلومتر راه در آذربایجان غربی توسط ۳۶ کارگاه راه سازی آماده بهره برداری شده که طی دهه فجر امسال زیربار ترافیک می‌رود.

حمزه لو گفت: این مسیر‌ها در محور‌های مواصلاتی شمال و جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارند و با بهره‌برداری از آن‌ها علاوه بر کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای، زمینه توسعه بیش از پیش استان فراهم می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اضافه کرد: در بخش کریدور بزرگراهی غرب کشور نیز تاکنون پیشرفت ۸۸ درصدی را شاهد هستیم و تا پایان سال جاری نیز ۳۱ کیلومتر از مهمترین قطعات کریدور بزرگراهی غرب کشور به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: کریدور بزرگراهی غرب کشور به طول یک هزار و ۵٣٠ کیلومتر، مرز بازرگان در شمال استان را به بندر امام خمینی (ره) در استان خوزستان متصل می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.