قهرمان نیم فصل والیبال مهمان مشهدی‌ها

تیم لبنیات هراز آمل امروز مهمان نیان الکترونیک مشهد است.

هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، امروز چهارشنبه ۳۰ آذرماه با هفت دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود و لبنیات هراز آمل قهرمان نیم فصل این رقابتها، میهمان نیان الکترونیک خراسان است که در چهار دیدار از پنج میزبانی خود فاتح میدان شده است.

تیم نیان الکترونیک خراسان از ساعت ۱۶ امروز در سالن مهران مشهد میزبان لبنیات هراز آمل است.

شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات که در هفته یازدهم قهرمانی خود در نیم فصل را با شکست شهداب و با ۱۱ برد متوالی جشن گرفتند، در هفته دوازدهم به دنبال کسب یک پیروزی دیگر هستند تا همچنان به عنوان تنها تیم شکست‌ناپذیر لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۱ باقی بمانند.

تیم انتهای جدولی شهرداری ارومیه که از فرصت تعطیلات لیگ برای ایجاد هماهنگی بیشتر بین بازیکنانش به بهترین شکل استفاده و با شکست نیان الکترونیک در هفته یازدهم این موضوع را ثابت کرد، امروز در هفته دوازدهم و از ساعت ۱۶ در سالن غدیر ارومیه میزبان تیم رده دومی هورسان رامسر است.

فاصله رتبه دو تیم در جدول بسیار زیاد است اما بازیکنان ارومیه در بازی‌های خانگی قابل پیش‌بینی نیستند و شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم هورسان رامسر که با هفت برد و ۲۱ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارند، بازی سختی پیش‌رو خواهند داشت، اما برای حفظ رتبه دومی تمام تلاش خود را بکار خواهند بست.

در دیگر مسابقه حساس این هفته تیم شهداب در سالن شاهدیه یزد میزبان پاس گرگان است. پاس و شهداب با هفت برد، ۱۹ و ۱۸ امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم جدول قرار دارند و فاتح این مسابقه حساس به جایگاه بهتر در پایان نیم فصل نزدیکتر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.