ضرورت بهره مندی روستا‌های گیلان از کتابخانه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان بر ضرورت ایجاد کتابخانه در مناطق روستایی استان تأکید کرد.

یاسر تقوی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با بیان اینکه ایجاد کتابخانه در مناطق روستایی ضروری است، از برگزاری پویش «اهدای کتاب یلدایی» با همکاری جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

او با بیان اینکه این پویش در ۲۰ نقطه استان به منظور ارسال کتاب به کتابخانه‌های روستایی گیلان برگزار می‌شود، افزود: پویش «اهدای کتاب یلدایی» با هدف تأمین کتاب برای استفاده علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در مناطق روستایی و محروم استان برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان همچنین تصریح کرد: تأمین کتاب برای پیشخوان‌های کتاب در برخی مناطق شهری جهت استفاده شهروندان از دیگر اهداف برگزاری پویش «اهدای کتاب یلدایی» است.

به گفته تقوی، استان گیلان ۸۵ باب کتابخانه عمومی فعال دارد.

پویش «یلدای مهربانی» در کتابخانه‌های عمومی گیلان

او گفت: همچنین به منظور جمع آوری هدایای نقدی و غیر نقدی مردم به خانواده‌ها و کودکان نیازمند گیلانی و به ابتکار بهزیستی و با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان پویش استانی «یلدای مهربانی» در استان برگزار شده است.

پویش «یلدای مهربانی» در گیلان

او تصریح کرد: کتابخانه‌های عمومی گیلان پیش از این نیز میزبان برگزاری پویش‌های مهربانی برای جمع آوری اقلام مورد نیاز زلزله زدگان، آسیب دیدگان از سیل و کودکان نیازمند به اقلام کمک درسی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.