اعزام ۱۲۴ پزشک متخصص به مناطق مختلف استان فارس

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر اهمیت دسترسی عادلانه همه مردم به خدمات سلامت، از اعزام ۱۲۴ پزشک متخصص برای حضور در مناطق مختلف استان فارس خبر داد.

دکتر مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در آیین تقسیم متخصصان جدید در مناطق مختلف استان فارس با اشاره به اینکه تقسیم متخصصان بر اساس امتیازات آنان انجام می‌شود، اظهار کرد: برای دسترسی عادلانه همه مردم استان به خدمات سلامت، ۱۲۴ پزشک متخصص برای حضور در مناطق مختلف استان فارس اعزام می شوند.

او افزود: این پزشکان در ۱۳ رشته تخصصی داخلی، زنان و زایمان، عفونی، چشم، پاتولوژی، رادیولوژی، نوروسرجری، نورولوژی، اطفال، بیهوشی، یورولوژی، توانبخشی و روان پزشکی آغاز به کار می‌کنند.

دکتر شریفی ادامه داد: با حضور پزشکان متخصص در شهرستان ها، مراجعه بیماران به مرکز استان و شهرستان‌های قطب برای درمان و انجام مراحل درمانی تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

ارائه به موقع خدمات درمانی، تعیین تکلیف بیماران در کمترین زمان ممکن، تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی، انجام فرآیند‌های درمانی و یا مداخله درمانی مرتبط با بیماران اورژانس از جمله انجام اعمال جراحی در زمان مقیمی از جمله محور‌های مورد تاکید در این نشست بود.

آئین تقسیم متخصصان جدید دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز بیست و نهم آذر ۱۴۰۱ برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.