پرهیز شهرداری‌ها از استخدام غیرقانونی افراد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با پرهیز شهرداری‌ها از استخدام غیرقانونی افراد، گفت: شهرداران در استخدام نیرو‌های انسانی فقط باید بر اساس قانون اقدام کنند.

طهماسب نجفی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در گردهمایی شهرداران استان، خواستار توجه به خلاقیت و روش‌های جدید در اجرای برنامه‌ها توسط شهرداران شد و گفت :  شهرداران باید به خلاقیت، روش‌های نوین در کار‌ها و برنامه‌های آموزشی توجه ویژه داشته باشند.

وی توجه شهرداران به اجرای قانون را مهم و الزامی عنوان کرد و افزود: ضرورت دارد شهرداران تسلط کاملی به قانون داشته باشند و از ظرفیت‌های قانونی برای بهبود امور در شهر‌ها استفاده کنند.

نجفی شهرداری‌ها را از هرگونه استخدام غیرقانونی برحذر داشت و گفت: شهرداران در استخدام نیرو‌های انسانی فقط باید بر اساس قانون اقدام کنند و هیچگونه کار غیرقانونی در این زمینه پذیرفتنی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه دو اولویت مهم دولت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و ایجاد اشتغال است، تاکید کرد: شهرداران وظیفه دارند جهت تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن نهایت همکاری و هماهنگی را داشته باشند و از سوی دیگر با خلق درآمد‌های پایدار برای شهرداری‌ها می‌توانند به ایجاد اشتغال هم کمک کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه شهرداران براساس شاخص‌های در نظر گرفته شده ارزیابی خواهند شد، گفت: بر اساس این شاخص‌ها شهرداران کارآمد و توانمند مشخص خواهند شد و حتماً چنین شهردارانی حمایت و با ادامه کار آن‌ها موافقت خواهد شد، زیرا اجرای برنامه‌ها در راستای تسهیل امور مردم برای ما بسیار مهم و دارای اولویت است.

نجفی با تاکید بر توجه شهرداران به پیگیری طرح‌ها و اجرای کار‌ها و با بیان اینکه پیگیری معجزه می‌کند، ادامه داد: شهرداران باید برای کمک به عمران و توسعه هر چه بیشتر شهر‌ها به دنبال خلق درآمد‌های پایدار با پیگیری ویژه باشند.

وی تعامل شهرداران با شورا‌ها و دستگاه‌های اجرای را به منظور تسریع در اجرای طرح‌ها مورد تاکید قرار داد و افزود: شهرداران موظفند در اجرای برنامه‌ها به پیشبرد کار‌های مردم و احترام به ارباب رجوع توجه ویژه داشته باشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری از شهرداران خواست تلاش خود را برای استفاده بهینه از منابع آبی در توسعه فضای سبز با توجه به کاهش بارندگی و خشکسالی بکار گیرند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.