فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در مازندران

بیش از ۵ هزار گروه جهادی در مازندران در حوزه‌های آبرسانی، اشتغال و مسکن روستایی فعالیت می‌کنند.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران در اختتامیه رزمایش بسیج سازندگی با اشاره به فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در حوزه‌های آبرسانی، اشتغال و مسکن روستایی استان، گفت: امروز با خلا روحیه جهادی در بین مدیران روبرو هستیم.

او افزود: امروز گسترش تفکر انقلابی و جهادی اهمیت بالایی دارد و بسیج متعلق به سپاه نیست بلکه به کل ملت تعلق دارد.

سردار مسلمی گفت: در مسکن محرومین با ورود کمیته امداد، هزار و ۲۶۴ طرح مسکن از سال ۹۹ تا ۱۴۰۱ با هزینه ۲۸۳ میلیارد تومان انجام شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه راه روستایی، آبرسانی، پل روستایی، زیارتگاه شهدا و تکمیل کارگاه اشتغالزایی و ساماندهی رودخانه‌های استان از اقدامات دیگر انجام شده است، افزود: ۵۲۰ میلیارد تومان در این بخش‌ها هزینه شد.

سردار مسلمی گفت: یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکن باید ساخته شود و ۲۵ طرح راه روستایی با ۱۱۰ کیلومتر، ۸۰ طرح آب روستایی تعهد کار وجود دارد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: یک هزار و ۲۵۱ میلیارد تومان اعتبار در حال برآورد و تخصیص است تا بتوانیم با ظرفیت گروه‌های جهادی تداوم فعالیت‌های عمرانی، اشتغالزایی را به ثمر برسانیم.

او با اشاره به اینکه از ۱۹ مجتمع آبرسانی در بازه زمانی ۳ ماه، ۷۰ مخزن مقیاس بزرگ ساخته شد گفت: باور (ما می‌توانیم) فعالیت‌های طاقت فرسا را برای گروه‌های جهادی سهل و آسان ساخته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار