هوشمندسازی بیش از ۹۷درصد نانوایی‌های کرمانشاه

رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از ۹۷ درصد نانوایی‌های کرمانشاه هوشمند شده‌اند، گفت: هوشمندسازی ۷۰ تا ۸۰ درصد بر جلوگیری از قاچاق آرد اثر داشته است.

نوروز عزیزی رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه با بیان اینکه بالغ بر ۱۰۲۰ واحد نانوایی در کرمانشاه داریم، گفت : از این تعداد حدود ۱۱۰ مورد نوع یک (یارانه‌ای) و مابقی نوع دو هستند که البته هر دو به نوعی یارانه آرد را با تفاوت قیمت کمتری نسبت به هم دریافت می‌کنند.

وی تعداد کنونی نانوایی‌های کرمانشاه را مازاد بر نیاز شهر دانست و افزود: هیچ کمبودی در زمینه خبازی‌ها در سطح شهر کرمانشاه نداریم.

عزیزی اشاره‌ای هم به وضعیت هوشمندسازی نانوایی‌ها داشت و تاکید کرد: اکنون بیش از ۹۷ درصد خبازی‌ها به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شده و تعداد معدودی باقی مانده اند که دلیل آن مشکلاتی است که خود واحد‌ها برای گرفتن کارتخوان دارند.

وی از دستاورد‌های هوشمندسازی خبازی‌ها هم یاد کرد و گفت: این امر ۷۰ تا ۸۰ درصد جلوی قاچاق آرد و عرضه خارج از شبکه آن را گرفته است.

عزیزی سهمیه کنونی آرد خبازی‌های کرمانشاه را کافی دانست و اضافه کرد: تنها مشکلی که داریم توزیع نامناسب آرد بین خبازی‌ها است که طی رایزنی با جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌ها مقرر شده این موضوع مرتفع شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.