اجرای نمایش «بهشت در آتش» در یزد

نمایش بزرگ «بهشت در آتش» هم‌زمان با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) در یزد به روی صحنه رفته است.

نمایش بزرگ «بهشت در آتش» آئینی با محوریت آموزه‌های دینی و اعتقادی، روایتی تاریخی درباره مظلومیت و غربت امام علی (ع) و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است. 

این نمایش بر اهمیت حرکت حول محور ولایت، بصیرت‌افزایی، دشمن‌شناسی، بینش، آگاهی‌بخشی، همدلی و هوشیاری امت اسلام در برابر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان و فتنه‌گران تأکید دارد.

«بهشت در آتش» داستان برده‌ای به نام «سُهام» را روایت می‌کند که توسط حضرت زهرا (س) آزاد می‌شود و به شهر و دیار خودش بازمی‌گردد. او پس از مدتی دلتنگ مدینه و خانه حضرت علی (ع) می‌شود، اما وقتی به مدینه می‌آید.

نمایش بزرگ «بهشت در آتش» از ۲۶ الی ۳۰ آذرماه هر شب در دو نوبت ساعت ۱۸ و ۲۰ در حسینیه صاحب‌الزمان (عج) محمودآباد واقع در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان شهدای محمودآباد به روی صحنه می‌رود.

این نمایش جذاب و دیدنی محصول حوزه هنری استان یزد، مجموعه فرهنگی ندای بهشت و گروه هنری آینه شهرستان ابرکوه است که به همت جمعی از هنرمندان این شهرستان و تعدادی از هنرمندان یزدی با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد و هیئت امنای حسینیه صاحب الزمان (عج) محمودآباد اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان برای رزرو و تهیه بلیط رایگان نمایش «بهشت در آتش» می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان یزد به نشانی www.artyazd.ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.