به همت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جویم و سازمان دانش آموزی:

یادواره شهدای دانش آموزی شاهچراغ در جویم برگزار شد

یادواره شهدای دانش آموزی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ، با حضور معاونت پرورشی، تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس در جویم برگزار شد.

یادواره شهدای دانش آموزی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ با حضور معاونت پرورشی، تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس، ریاست و معاونت سازمان دانش آموزی و هیئت همراه، فرماندار، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان جویم، خانواده معظم شهدا، فرماندهان نظامی و انتظامی،مسئول دفتر نماینده در شهرستان جویم، مسئولین ادارات شهرستان، معتمدین، فرهنگیان و دانش آموزان در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش جویم برگزار شد.

جعفر معماری رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان جویم گفت: به فرموده رسول اکرم(ص)؛ مافوق هر نیکی، نیکی بیشتر و هنری وجود دارد، آنجا که مردی در راه خدا کشته می شود بالاتر از آن نیک نیست.

مرتضی کریمی ریاست سازمان دانش آموزی فارس نیز افزود: انقلاب اسلامی با شهدا به نتیجه رسیده است، از ابتدا تا کنون و همه در یک امتداد ایستاده اند تا بگویند ما فرزندان زهرا(س) هستیم، ما فرزندان امام خامنه ای مدظله العالی هستیم.مگر می شود شهدا را فراموش کرد؟ شهیدانی همچون عباس آبیار، محمدحسین فهمیده، بهنام محمدی و....تمام شهدا و اکنون شهدای دانش آموز شاهچراغ که همه به انقلاب عظمت داده اند.شما دانش آموزان وارث خون شهدایید،وارث خون شهدای دانش آموز، آنها رفتند تا شما پرورش یابید و رشد کنید، مبادا دختران و زنان ما حجاب از سر بردارند و غیرت مردان ما بلرزد، راهی که شهدا شروع کردند باید ادامه یابد.

نعمت اله اکبری نژاد فرماندار شهرستان جویم اظهار کرد: بحمدالله جامعه دینی و فرهنگی ما به ویژه جامعه آموزش و پرورش با یاد و نام شهدا مزین گشته است و این محافل برای ما پیام دارند و هرچند دشمنان این را درک نمی کنند و از طریق فضای مجازی می خواهند مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کنند.مردم ما با شرکت در یادواره ها، تشییع شهدا و همچنین اجرای سرودهای انقلابی همچون" سلام فرمانده" به دشمنان نشان می دهند که ما همواره به یاد شهیدان هستیم.


علیرضا شادباش معاونت پرورشی و تربیت بدنی سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: وقتی امام راحل(ره) قیام خود را در سال ۴۲ شروع کردند به هم سلولی خود فرمودند؛ ما سه کار باید انجام دهیم،اول بیرون کردن شاه ، دوم تشکیل حکومت اسلامی و سوم اینکه زمینه را برای ظهور حضرت ولیعصر(عج) مهیا کنیم.سال ۵۶ تا ۵۷ حرکت انقلاب شکل دیگری گرفت و عده ای گفتند کسی نمی تواند جلوی آمریکا بایستد، اما امام(ره) فرمودند آمریکا نمی تواند هیچ غلطی بکند.
انقلاب که پیروز شد، دشمنان جنگ را به راه انداختند و بعد از ۸ سال که جنگ تمام شد ما پیروز شدیم و پس از آن به سوی تعالی رشد کردیم و دشمن هرروز فتنه ای از سر گرفت که تا به امروز همچنان ادامه دارد.

کل بودجه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با تعداد زیادی شبکه در سال گذشته نزدیک به ۱۷۶ میلیون دلار و بودجه شبکه ملعون سعودی اینترنشنال ۲۵۰ میلیون دلار بوده یعنی یک شبکه بیش از کل شبکه های ماست و این نشان از دروغ های شبکه سعودی دارد که با پول خرج کردن و دروغ، مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان را تحث تاثیر قرار می دهد.

دشمنان جنایت های خود را فاش نمی سازند اما اعدام قاتلانی که خون مردم بی گناه به ویژه نیروهای امنیتی و بسیج را می ریزند، رسانه ای می کنند و علت این است که می خواهند مردم را به نظام بدبین نمایند، نمی خواهند رشد ما را ببینند، می خواهند ما را به موضوعات دیگر مشغول کنند، می خواهند بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند اما مسلمانان همه یک دین مشترک دارند و با وحدت و همدلی می توانند در مقابل دشمنان بایستند و امت اسلام امت واحده خواهند شد و نمی گذارند خون شهدا پایمال شود.
اجرای شعر و سرود از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

 

یادواره شهدای دانش آموزی شاهچراغ در جویم

شهدای دانش آموزی

یادواره شهدای دانش آموزی شاهچراغ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار