طرح نظارتی ویژه شب یلدا در اردبیل اجرا می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در استان با هدف نظارت بر قیمت کالا‌های مورد نیاز این شب خبر داد.

رامین صادقی گفت: با توجه به نزدیکی شب یلدا و افزایش تقاضا برای خرید کالا‌های پرمصرف در مراسم این شب از جمله میوه، شیرینی و آجیل، در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت اقلام یادشده به‌دلیل افزایش تقاضا، ضمن تشدید اقدامات نظارتی، برگزاری گشت‌های مشترک، پایش مستمر نحوه عملکرد مبادی صنفی عرضه‌کننده اقلام مذکور به‌منظور حصول اطمینان از رعایت قیمت و ضرایب سود مصوب در دستور کار قرار گرفته و در صورت احراز تخلف، طبق قوانین و مقررات قانون نظام صنفی، اقدام مؤثر انجام خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: این طرح با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، اداره‌کل تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و سایر ارگان‌های ذی‌ربط استان اردبیل در قالب گشت‌های مشترک اجرا می‌شود که طی ۲ نوبت صبح و عصر، بر نحوه فروش اقلام مورد نیاز مردم شامل آجیل و خشکبار، میوه و تره‌بار، مواد پروتئینی و انواع شیرینی‌جات نظارت می‌کنند.

صادقی بیان کرد: از مردم درخواست می‌کنیم هرگونه تخلف اقتصادی از جمله گران‌فروشی و کم‌فروشی، عدم صدور فاکتور، احتکار و... در بازار را از طریق سامانه پاسخ‌گویی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه، گزارش دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.