ضرورت کاهش آسیب‌های اجتماعی در چهارمحال و بختیاری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

محسن حسین‌میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ضرورت کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: تمامی کمیته‌های زیرمجموعه کارگروه اجتماعی، زنان و خانواده استان فعال شد و در این زمینه برنامه‌های تدوین شده است.

وی تاکید کرد: کارگروه اجتماعی، زنان و خانواده ۱۷ کمیته تخصصی دارد که این کمیته‌ها در استان فعال‌تر شده است تا برنامه‌های راهبردی برای کاهش آسیب های اجتماعی تدوین کنند که تعدادی از برنامه اجرا به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ شده است.


بیشتر بخوانید


حسین‌میرزایی افزود: در مدت فعالیت دولت سیزدهم، فعال شدن تمامی این کمیته‌ها در دستور کار مسئولان استان قرار گرفت که جلسات آن برای نخستین بار به‌صورت منظم و مستمر در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: هر کدام از کمیته‌های زیرمجموعه کارگروه اجتماعی، زنان و خانواده در چهارمحال و بختیاری روند یک آسیب اجتماعی را به صورت تخصصی، علمی و کارشناسی بررسی می‌کنند تا بتوانند روش‌های نوین پیشگیری و رفع آسیب‌های موجود را ارائه دهند.

حسین‌میرزایی گفت: مسئولان چهارمحال و بختیاری آمادگی ۱۰۰ درصد برای همکاری و تعامل با خبرنگاران و رسانه‌ها را دارند و انتظار می‌رود اصحاب رسانه استانداری، فرمانداری‌ها، بخشداری‌های استان را خانه خود بدانند.

وی تاکید کرد: مسئولان چهارمحال و بختیاری، رسانه‌ها را بازوی توانمند خود برای تلاش در راستای پیشرفت و تعالی همه‌جانبه استان و خدمت‌رسانی مطلوب به مردم می‌دانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار