کالای قاچاق ۳ میلیاردی به مقصد نرسید

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف بیش از ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق قبل از رسیدن به مقصد توسط ماموران کلانتری ۲۰۹ پایانه مسافربری غرب تهران خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح این خبر گفت:در پی دریافت اخباری مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط اتوبوس‌های مسافربری در پایانه مسافربری غرب تهران رسیدگی به موضوع را تیمی از ماموران کلانتری ۲۰۹ این پلیس بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی مشخصات خودرو حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند افزود: ماموران روز گذشته حین گشت زنی در محدوده پایانه مسافربری غرب تهران خودرو مورد نظر را در حال تخلیه کالای قاچاق مشاهده و سریعا وارد عمل شدند و متهمان را در یک عملیات پلیسی غافلگیر و دستگیر کردند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی اولیه از داخل خودرو تعداد زیادی کالای قاچاق اعم از چای، البسه، ادویه جات خارجی و قاچاق کشف شد که متهمان ۳۲ الی ۴۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و حمل کالای قاچاق معترف که کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بیش از ۳ میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه خرید و فروش کالای قاچاق تهدید بزرگی برای امنیت اقتصادی کشور می‌باشد و پلیس همواره با این افراد به جد بر خورد خواهد کرد خاطرنشان کرد: متهمان در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار