پاسخ تند اسکوچیچ به محمدنبی

پشت پرده تبانی برای بازگشت کی روش و حواله خودرو فاش شد

سرمربی سابق تیم تیم ملی با انتشار پست تندی در اینستاگرام به صحبت‌های نایب رئیس فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

 

در پی صحبت‌های روز گذشته مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در برنامه ورزشگاه و اعلام این موضوع که بازیکنان تیم ملی قصد نداشتند در نیمه دوم بازی با الجزایر به میدان بروند، سرمربی سابق تیم ملی با انتشار پست اینستاگرامی واکنشی تند نسبت به نبی داشت.

اسکوچیچ در این پست تا جایی که توانسته و با لحنی که شاید از او بعید به نظر می‌رسید، به انتقاد از فردی پرداخته که بیش از ۳۰ سال است در بدنه اجرایی فوتبال ایران مشغول به کار است و از مخالفان جدی اسکوچیچ به شمار می‌آمد.

صحبت سرمربی کروات سابق تیم ملی به شرح زیر است؛


آقای نبی عزیز

حقیقتاً قصد نداشتم مشاجره‌ای را با شما شروع کنم، اما اظهارات اخیرتان درباره من در تیم ملی مرا ناچار به این کار کرد. هر بار که چیزی علیه من می‌گویید، افتخار می‌کنم که سمت مقابل شما قرار دارم.

دیگر امروز همه می‌دانند که شما و نفرات‌تان در دوران من با بازیکنان در تماس بوده‌اید و آن‌ها را تحریک می‌کرده‌اید، حتی با مربی جایگزین من هم از مدت‌ها پیش در ارتباط بوده‌اید. در واقع دلیل دودستگی در تیم ملی خود شما بوده‌اید. در جام جهانی نیز ناچار شدید مسن‌ترین تیم رقابت‌ها را روانه مسابقات کنید، چرا که باید لطف برخی بازیکنان که مسیر را برای رسیدن‌تان به جام جهانی هموار کرده بودند جبران می‌کردید.

تاکید می‌کنم که دیگر از اسم من برای توجیه سنگین‌ترین شکست تاریخ ایران در جام جهانی با ۶ گل مقابل انگلیس و باخت مقابل آمریکا در یکی از حساس‌ترین بازی‌های ایران در جام جهانی که می‌توانست حکم تاریخ‌سازی داشته باشد استفاده نکنید. در عوض، می‌توانید از پاداش‌ها و حواله‌های خودرویی که من برایتان به ارمغان آورده‌ام لذت ببرید و کماکان هم باید ممنون من باشید که منابع مالی کافی برای جبران اشتباهات گذشته‌تان که هزینه‌ای گزاف داشته‌اند، فراهم کرده‌ام.

لطفاً مسئولیت انتخاب‌تان برای آوردن کارلوس کی‌روش را بپذیرید و با داستان‌های ساختگی درباره من بهانه‌جویی نکنید.

آقای نبی، شما بیش از حد به خودتان مطمئنید و برای همین نمی‌توانید شیوه کار من را تحلیل کنید. می‌دانم نتایجی که من کسب کردم برایتان گران تمام شد، کاملاً درک‌تان می‌کنم، چون شما بازنده‌هایی هستید که ید طولا و تجربه‌ای دیرین در ناکامی دارید.

اگر مربی‌تان با صداقتی بیشتر بازیکنانی شایسته را به جای بازیکنان وفادارش انتخاب می‌کرد، و در انتخاب استراتژی‌اش به جای هوچی‌گری و فرافکنی کمی شهامت به خرج می‌داد، شاید ایران می‌توانست شانس صعود داشته باشد.

آقای نبی، من به خودم افتخار می‌کنم که تیم ملی را به جام جهانی قطر رساندم. در عین حال از این موضوع هم خوشحالم که با تیم شما در قطر نبودم. فارغ از تمامی عشق و علاقه‌ای که به مردم ایران و فوتبال‌دوستانش دارم، در زندگی چیز‌هایی مهم‌تر از حضور در جام جهانی با شما و نفرات‌تان برایم وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
دمش گرم کاملا درست گفته آقای اسکوچیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
جواب ابلهان خاموشیست.ولی دمت گرم که جوابشو دادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آقا فدراسیون فاسده فساد همه جارو برداشته کجای کارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
دم دراگان گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
بیشتر مردم ایران فهمیدن که وزیر ورزش سجادی و بعضی بازیکنا و یکسری ادمای فدراسیون لابی گری کردن که تاج بیاد راس کار و اونم کی روش رو بیاره به تیم ملی و گند بزنه به اون چیزی که اسکوچیچ بیچاره با تیم بهش رسیده بود...
و بالاخره سکوت اسکوچیچ شکست و واقعیتا رو گفت...
شما رسانه ای ها موظف هستین اینارو به گوش همه ی مردم ایران برسونین....
و حالا که گند زدن به تیم ملی و حذف شد، حالا میگن اسکوچیچ داره مقلته میکنه و شده هم زبان غربی ها در صورتی که اسکوچیچ واقعیته محضو گفته و افشا گری کرده...
" واکنش های ولنگارانه و شل گرفتن افرادی که تصمیم گیرنده بودند نسبت به بازیکنان تیم، باعث شد تا آنها وارد بازی‌ای شوند که مربوط به آنها نیست. مشاوره هایی با بازیکنانِ تیم ملی در مواردی که از اختیار آنها خارج است صورت می گرفت که در نهایت باعث می شد بازیکنان احساس کنند اهمیت زیادی به آنها داده می شود و آنها را وادار می کرد که در تمام مسائل بیشتر و بیشتر دخالت کنند. وقتی که فهمیدیم بازیکنان با یکدیگر همدست شدند و ملاقاتی خصوصی با سیاستمداران بلندپایه کشور به ویژه وزیر ورزش که از طریق یکی از افرادِ دولت قبلی با آقای کی‌روش در ارتباط بود انجام داده اند بسیار نا امید شدیم. "
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آفرین جواب خوبی دادی
آخرین اخبار