استفاده از حمل و نقل عمومی بهترین راه‌حل رفع معضل ترافیک

شهردار شهرکرد اظهار داشت: استفاده از حمل و نقل عمومی به عنوان یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای حل معضل ترافیک در شهرکرد است.

محمدحسین واحدیان در آیین تجلیل از رانندگان سازمان مدیریت حمل‌ونقل، بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: ترافیک از دغدغه‌های مهم شهرکرد به‌ویژه در بخش مرکزی شهر است و شهرداری توجه ویژه‌ای برای حل این معضل شهری دارد.

وی افزود: استفاده از حمل و نقل عمومی به عنوان یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای حل معضل ترافیک در شهرکرد است و در این راستا نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرد در دستور کار شهرداری است.


بیشتر بخوانید


شهردار شهرکرد ادامه داد: جانمایی و بازسازی ایستگاه‌های اتوبوس با توجه به شرایط آب و هوایی شهرکرد در اولویت شهرداری است و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس که جزو مبلمان شهری محسوب می‌شود از برنامه‌های شهرداری در سال ۱۴۰۲ است.

واحدیان تاکید کرد: مسیر‌های حمل و نقل عمومی شهر نیازمند بازنگری است و برای مناسب‌سازی خطوط ترافیکی با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی اقداماتی در حال انجام است.

وی اظهار داشت: رانندگان اتوبوس‌های سازمان مدیریت حمل‌ونقل، بار و مسافر شهرداری شهرکرد به دلیل تماس مستقیم با شهروندان، نقش مهمی در ایجاد رضایتمندی برای شهروندان دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.