اختر: برد دربی در سرنوشت مدیرعامل و سرمربی تاثیرگذار است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به نظرم برد در بازی دربی می‌تواند سرنوشت مدیرعامل و سرمربی را تغییر بدهد.

ادموند اختر پیشکسوت استقلال درباره بازی دربی سرخابی‌ها اظهار کرد: این بازی ویترین مسابقات لیگ برتر فوتبال است. هر بازیکنی آرزو دارد که در دربی بازی کند. همچنین با وجود اینکه این بازی ۳ امتیاز دارد، اما تاثیرگذاری زیادی دارد. برد در این بازی می‌تواند سرنوشت مدیرعامل و سرمربی را عوض کند.

او ادامه داد: نتیجه دربی را نمی‌توانیم پیش بینی کنیم و به شرایط تیم‌های استقلال و پرسپولیس در جدول رده بندی بستگی ندارد، اما امیدوارم استقلال  برنده این بازی باشد چرا که شرایط آبی پوشان بهتر از حریفشان است و بازیکنان هجومی و تاثیرگذار زیادی در اختیار دارند.

بازیکنان استقلال با برد در دربی  تا ۶ ماه  لذت می برند

اختر درباره برگ برنده بازی دربی گفت: بازیکنی که اصلا روی او حساب باز نمی‌کنیم در این بازی می‌تواند تاثیرگذار باشد. همچنین بازیکنان استقلال توانمند هستند و آن‌ها به خوبی می‌دانند که نتیجه این بازی خیلی مهم است و تا ۶ ماه می‌توانند با برد در این بازی لذت ببرند.

برگزاری دربی بعد از تعطیلات در کیفیت این بازی تاثیرگذار است 

پیشکسوت استقلال درباره اینکه برگزاری دربی بعد از تعطیلات لیگ برتر فوتبال بر روی کیفیت این بازی تاثیرگذار است، گفت: صددرصد، این موضوع تاثیر دارد. به نظرم بهتر بود که بازی دربی یک هفته بعد از تعطیلات لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شد تا بازیکنان استقلال و پرسپولیس به شرایط مسابقه برمی گشتند. حتی اگر این ۲ تیم بهترین بازی دوستانه هم برگزار کرده باشند، اما با بازی رسمی خیلی فرق دارد و پیروزی در دربی در سرنوشت مدیران، سرمربی و بازیکنان تاثیرگذار است.

ترس از باختن باعث می شود دربی کسل کننده باشد 

او درباره اینکه چرا بازی دربی کسل کننده است، بیان کرد:  ترس از باختن باعث می‌شود تا دربی کسل کننده باشد. به نظرم اگر در همان اوایل نیمه اول بازی گلی رد و بدل شود در آن صورت تیم بازنده چیزی برای از دست دادن ندارد و بازی هجومی ارائه می‌دهد و این موضوع باعث می‌شود که بازی جذابی را شاهد باشیم.

حضور تماشاگران باعث هیجان بازی دربی می شود 

اختر درباره تاثیر حضور تماشاگران در دربی سرخابی‌ها اظهار کرد: حضور تماشاگران باعث افزایش هیجان بازی دربی می‌شود و بازیکنان با انگیزه‌تر بازی می‌کنند.  

پیشکسوت استقلال درباره ستاره دربی چه کسی خواهد بود، گفت: به نظرم تیم استقلال می‌تواند  ستاره دربی باشد  چرا که همه مهره‌های این تیم خوب هستند و شرایط بهتری نسبت به حریف خود دارند.

او درباره برای پرسپولیسی‌ها کری خوانی نمی‌کند، گفت: کری خوانی از من گذشته است و در زمین مسابقه باید خود را نشان بدهیم. تیم استقلال روند خوبی در کوران مسابقات داشت و امیدوارم بازیکنان در شرایط مسابقه باشند و بتوانند ۳ امتیاز بازی دربی را بگیرند که در قهرمانی شان تاثیرگذار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار