ورود ۱۲ اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی کاشان

شهردار کاشان گفت: تعداد ۱۲ دستگاه اتوبوس جدید وارد و جایگزین اتوبوس‌های فرسوده سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان شد.

حسن بخشنده امنیه از اجرای نخستین مرحله طرح تحول ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: بر این اساس اولین مجموعه اتوبوس‌های جدید درون شهری وارد شهر شد.

او با اشاره به تزریق ۷۷ دستگاه خودروی جدید در قالب این طرح تحولی تاکید کرد: در نخستین گام تعداد ۱۲ دستگاه اتوبوس وارد کاشان شد و جایگزین اتوبوس‌های فرسوده سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان شد.

شهردار کاشان با یادآوری اینکه این اتوبوس‌ها نخستین گروه از اتوبوس‌های تأمین شده به منظور ارتقای عملکرد ناوگان حمل و نقل درون شهری شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: علاوه بر این ۱۲ اتوبوس، ۶۵ دستگاه خودروی دیگر به تدریج به این مجموعه اضافه می‌شود.

بخشنده امنیه همچنین از اختصاص ۸۴ میلیارد ریال تسهیلات به منظور بهسازی و بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و عنوان کرد: اختصاص این میزان تسهیلات در کنار نوسازی و تزریق اتوبوس‌های جدید می‌تواند مشکلات حمل و نقل درون شهری را تا حد زیادی برطرف کند.

او با اشاره به اجرای طرح تحول ناوگان حمل و نقل عمومی پس از چند دوره مدیریت شهری در کاشان تاکید کرد: با توجه به عمر حدود دو دهه‌ای این ناوگان، دمیدن روحی تازه به کالبد فرسوده آن یک ضرورت بود که این امر پس از سال‌ها محقق شد.

منبع:تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.