رتبه نهم درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی در کشور

 میرهاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: خراسان شمالی ۷ شعبه دائم، ۳شعبه درمانی، یک بیمارستان ۱۱۸ تختخوابی و ۳ کلینیک تامین اجتماعی دارد.

 میرهاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور در بازدید از درمانگاه تامین اجتماعی شهر اسفراین، از رویکرد این سازمان برای ارتقای تجهیزات و حتی ایجاد  تخصص های لازم برای رفع نیاز مردم خبر داد و گفت: جاهایی هم که سرمایه گذاری شستا (شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی ) در این مناطق، اقتصادی و به صرفه باشد، استقبال می کنیم.

مدیرعامل تامین اجتماعی همچنین در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به فعالیت تامین اجتماعی در حوزه بیمه، درمان و سرمایه گذاری گفت: بخش سرمایه گذاری مربوط به صنایع است که به تعهدات خودشان عمل نکرده بودند ولی در این دولت پیشرفت داشته و به نقطه مطلوب نزدیک شده است که امیدواریم به زودی همه تعهدات تامین اجتماعی احیا شود.

موسوی افزود: با وجود کم و کاستی ها، امروز ۷۰ درصد ایرانیان زیر پوشش بیمه های مختلف هستند که ۵۳درصد زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی است.

وی گفت: در ۸ شهرستان استان، فقط سه درمانگاه وجود دارد. همچنین ۷ شعبه دائم و سه شعبه درمانی و یک بیمارستان ۱۱۸ تخت خوابه و سه کلینیک وجود دارد و در مجموع رتبه ۹ کشور در بخش درمان مربوط به خراسان شمالی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.