بانوان نقش مهمی در توسعه و پیشرفت جامعه دارند

فرماندار شهرستان کرخه با تاکید بر نقش موثر بانوان در بخش‌های مختلف جامعه، گفت: بانوان نقش مهمی در توسعه و پیشرفت جامعه دارند.

محسن ستاری فر در نشست امور بانوان با تسلیت ایام فاطمیه (س) و تاکید بر بزرگداشت این ایام، حضرت فاطمه (س) را الگوی کامل زنان برای همه دوران‌ها دانست و نقش چند بعدی این بانوی بزرگ را در تاریخ حائز اهمیت قلمداد کرد.

به گفته این مقام مسئول، در ادامه دستیابی به توسعه پایدار بدون مشارکت فعال زنان در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را غیرممکن دانست و ضرورت توانمندسازی را بعنوان اولین اقدام برای رفع موانع مشارکت عملی زنان در مسیر دستیابی به توسعه مورد تاکید قرار داد.

ستاری فر با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری، سیاست‌های کلان نظام و اسناد چشم انداز توسعه تقویت نقش زنان را در افزایش سرمایه اجتماعی بعنوان یک اولویت برشمرد و گفت: بانوان نقش مهمی در توسعه و پیشرفت جامعه دارند

به گفته این مقام مسئول، یکی از راهبرد‌های توانمندسازی، جلب مشارکت فعال زنان در فضای تصمیم گیری و تصمیم سازی در قالب «کمیسیون‌های تخصصی ویژه بانوان» است.

فرماندار شهرستان کرخه تشکیل کمیسیون‌های تخصصی از جمله «کمیسیون بانوان شهرستان کرخه» را از اولین اهداف و سیاست‌های فرمانداری دانست که به یاری خدا امروز اولین نشست آن برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.