تکریم زائرین سردار دلها اولویت برنامه های سالگرد حاج قاسم

استاندار کرمان گفت:اسکان و پذیرایی زائران مزار سردار دل‌ها به خوبی انجام شودزیرا تکریم زائرین داخلی و خارجی مهمترین امر است.

محمد مهدی فداکار گفت:  امسال شاهد جمع کثیری از دوستداران سردار دل‌ها در سومین سالگرد شهادت ایشان هستیم.

او افزود: بدون شک هر قدمی برای شهدا و بالاخص سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی در زندگی ما تاثیرگذار خواهد بود. در معرفی شخصیت سردار دلها، دیگر شهدا و همکاری در این زمینه باید بعد معنوی آن را در نظر گرفت.  

او بیان کرد: فضاسازی و زیرساخت‌های گلزار شهدا و مزار مطهر شهید سلیمانی با توجه به خیل عظیم زائران ایشان باید با جدیت پیش رود، لذا در مواردی که به نظر کارشناسی و تخصصی نیاز دارد از همه متخصصین کمک بگیریم و بر اساس تصمیمات کارشناسانه عمل کنیم.

استاندار کرمان با تاکید بر اجرای بحث رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: اطلاع‌رسانی و مستندسازی به طور جدی در این حوزه انجام شود چرا که بازتاب ملی و بین‌المللی این مراسم به دلیل حضور زوار خارجی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان نیز گزارشی از وضعیت کنونی گلزار شهدا و اقدامات انجام شده در حوزه‌های آبرسانی، برق، گاز و مخابرات ارائه و از وضعیت مسیر‌های تردد وسایل نقلیه و پارکینگ و سرویس دهی به زائرین و پیگیری اوضاع ارائه کرد.

او گفت: گاز تمام نقاطی که مدنظر بوده تامین، دیوار‌های حفاظتی پیش ساخته‌ای در ضلع شرقی مهدیه صاحب‌الزمان نصب و زیر‌سازی و آسفالت و بازگشایی معابر طبق طرح انجام شده است.

موسوی تصریح کرد: همزمان تیر‌های برق نیز نصب و روشنایی معابر انجام گرفته و با کمک منابع طبیعی مسیر اول درختکاری شروع شده است.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان با حضور در گلزار شهدا و بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان بالاخص شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی روند ساماندهی گلزار را در نشستی با مدیران دستگاه‌های خدمات رسان و کمیته ساماندهی بررسی کرد.

برچسب ها: گلزار شهدا ، حاج قاسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار