سقوط فرخ نژاد از چشمان هموطنانی که فدای گرین کارتش کرد!

مدت هاست حمید فرخ‌نژاد با بیان جملات صریح و وقیحانه علیه ۸۰ میلیون ایرانی جلوی دوریین، مرگ هنری خود را رقم زده است.

البته که این باور، چندان هم بیراه نبود چرا که حدود ۹۰ درصد کارهای وی پس از این اظهارنظر، جملگی شکست خورد و این شکست‌های متوالی، قطعا می‌تواند پاسخ مستقیم مردم به اظهارنظر و لطفی باشد که وی در آن مصاحبه ابراز کرده بود.

این سیاست یک بام و دوهوای فرخ‌نژاد البته همچنان ادامه داشت. بازیگری که در گیشه، موفق ظاهر نمی‌شد اما اصرار داشت که دستمزدهایی بالا بگیرد و حتی در تیتراژ کارهایش، شروطی را در همان مرحله عقد قرارداد مطرح می‌کرد تا نامش با وجود تمامی شکست‌های متوالی در گیشه، یک‌وقت در جایگاه دوم بازیگران تیتراژ نیاید.


بیشتربخوانید


روغن ریخته‌ای را که نذر امام‌زاده کرد

این بازی البته زوایای دیگری هم داشت؛ مثلا در زمستان ۹۸ که آن حادثه ناگوار در مورد سقوط هواپیمای اوکراینی رخ داد و جمعی از هنرمندان، اعلام کردند که از شرکت در جشنواره فجر انصراف می‌دهند. حمید فرخ‌نژاد هم یکی از این چهره‌ها بود که با وجود آن‌که هیچ فیلمی در جشنواره آن سال نداشت و طبیعتا در آن ایام، در هیچ سینمای جشنواره حاضر نمی‌شد، اعلام کرد که این رویداد را تحریم کرده است. درواقع روغن ریخته را نذر امام‌زاده کرد. اما همین آدم در بهار ۱۴۰۰ که باز هم معدود هنرمندان، جشنواره جهانی فیلم فجر را تحریم کردند، به دلیل آن‌که فیلم «میجر» را در مقام تهیه‌کننده داشت، بدون هیچ اعتراضی، فیلم خود را که فجر ملی آن را نپذیرفته بود، به فجر جهانی داد و چند بار هم در پردیس چارسو حاضر شد و حتی برای مخاطبان فیلمش هم صحبت کرد و در خاتمه، سیمرغ نقره‌ای بهترین بازیگر مرد را برای بازی در «میجر» که خود تهیه کرده بود با افتخار در اختتامیه دریافت کرد و تصاویر خندان او به ثبت رسید.

حالا اما فرخ‌نژاد، وارد پروسه دیگری از این سیاست خود شده است و طی ساعات اخیر با انتشار پست‌ها و استوری‌هایی عجیب، الفاظی را به کار برده که شاید خشن‌تر از الفاظی باشد که برخی براندازان به کار می‌برند.

به‌هرحال، فرخ‌نژاد تا ۴ روز پیش در ایران حضور داشت اما به‌واسطه انتشار استوری‌هایی، اجازه خروج از کشور را نداشت. به همین دلیل، از طریق صنف خود وارد عمل شده و دستگاه قضا را مجاب کرد که به دلیل سال نو میلادی و اینکه می‌خواهد با پسرش ملاقات کند، اجازه خروج از کشور را گرفت. دستگاه قضا هم رافت به خرج داده و با گرفتن تعهد از آقای بازیگر، اجازه خروج وی از کشور را صادر می‌کند.

وقتی برای مطامع و منافع شخصی خود همه چیز خوب شد

در این ماجرا می‌توان به ۲ نکته اشاره کرد: نخست آن‌که فرخ‌نژاد وقتی فهمید که باید عازم آمریکا شود، به‌ناگهان از بارگزاری استوری و پست مرتبط با خشونت‌های اجتماعی اخیر منصرف شد و برخلاف روزهای نخست ناآرامی‌ها، طی هفته‌های اخیر، هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداد. یعنی برای مطامع و منافع شخصی خود، هیچ نگفت و آن موقع دیگر نگران جوانان کشورش نبود.

نکته دوم هم به این موضوع مربوط است که وی، برگه تعهدی را امضا کرد که در آن به‌صراحت عنوان کرده که کشورش و تمامیت ارضی آن برایش مهم بوده و هیچ‌گاه برخلاف مصلحت قانون ایران عمل نمی‌کند اما همین‌که مطمئن شد جای پایش در آمریکا سفت شده، اقدام به انتشار مطالبی کرد که برخلاف تعهد او بود؛ حال آن‌که وقتی یک هنرمند در قبال نوشته‌ها و امضای صریح خود، هیچ تعهدی را گردن نمی‌گیرد، آن‌زمان چگونه می‌تواند نگران و متعهد به کشور و مردمش باشد؟

البته این بی‌تعهدی تنها به این موارد ختم نمی‌شود. فرخ‌نژاد تا ساعات پایانی حضورش در کشور، مشغول بازی در سریال «سقوط» بوده است که توسط فیلمیو در دست تولید است. فرخ‌نژاد در تمامی این سال‌ها چه در قامت بازیگر و چه در مقام تهیه‌کننده و کارگردان، به‌خوبی مطلع است که اظهارنظرهای شخصی از این دست، تا چه اندازه می‌تواند سرنوشت پروژه‌ها را به خطر بیاندازد. اکنون و با این حرکت او، نه‌تنها برای سریال «سقوط» محدودیت‌های احتمالی ایجاد خواهد شد بلکه برای دیگر آثارش نظیر «زنبور کارگر» و «ملاقات با جادوگر» که در نویت اکران هستند نیز گرفتاری‌هایی به وجود خواهد آمد که پرواضح است که دامنه این محدودیت‌ها، عوامل این پروژه‌ها را نیز مبتلا خواهد کرد.

حمید فرخ نژاد

آخرین نقش فرخ‌نژاد درباره حمایت از زن و آزادی بود؟

این نکته نیز بسیار قابل تامل است که سریال «سقوط» آخرین بازی حمید فرخ‌نژاد درباره چیست؟ و او چه نقشی را در آن ایفا کرده است؟ آیا در حمایت از زن زندگی آزادی است؟ در حمایت از معترضان؟ در اعتراض به گرانی‌ها؟ خیر! سقوط سریالی تحت نظر و پشتیبانی نهادهای امنیتی‌ست، سریالی در عراق پیرامون داعش و آزادسازی موصل توسط جمهوری اسلامی... و او نیز نقش یک مامور امنیتی جمهوری اسلامی را ایفا می‌کند و نشان می‌دهد جمهوری‌اسلامی چگونه عراق را پاک و آزاد کرد.

همچنین این اقدام آقای بازیگر، دستگاه قضا را وادار می‌کند تا در برابر پیشنهادهای مشابه نیز انعطاف لازم را نشان ندهد. حال آن‌که چهره‌های سرشناس دیگر شاید بخواهند به دلایلی ضروری، مجبور به خروج از کشور باشند اما هم‌چنان‌که فرخ‌نژاد، ریش گرو گذاشتن جماعتی را در کنار تعهد خود، فدای منویات شخصی کرد، دستگاه قضا نیز قطعا از این پس، سخت‌گیری‌های بیشتری را در این زمینه اعمال خواهد کرد.

فرخ‌نژاد یک‌بار در مهر ۹۷ اعلام کرده بود که مجبور است برای اقامت فرزندش در آمریکا، ماهانه ۱۰ هزار دلار برای آنها بفرستد و زیر همین ماهی ۱۰ هزار دلار که در همان زمان، با عایدی یک خانواده متوسط رو به بالای آمریکایی برابری می‌کرد، زائیده است.

حالا اما گویا تصور می‌شود این قسط ماهی ۱۰ هزار دلار به پایان رسیده و او توانسته با دستمزدهای کلانی که بابت بازی در پروژه‌های تحت لوای همین حکومت به دست آورده، از پس این مخارج سنگین برآید و همین که خود را با پول این ملت و دولت سیراب کرد، به‌زعم خود، یک پشت‌پا به کشور و ملت و دولتش زد و حالا در مقام اپوزیسیون، همان حرف‌هایی را به زبان می‌آورد که سیاسیون باسوادتر از او، بدون آن‌که بهره‌ای از ثروت ملی برده باشند، به نوعی به زبان می‌آورند و توفیقی را در این زمینه به دست نیاورده‌اند.

فرخ‌نژاد نه تنها هزینه نداد بلکه هزینه‌های بسیاری به دست آورد

البته که یک فرق بزرگ میان آن سلبریتی‌ها و سیاسیون وجود دارد و آن اینکه، آنها هیچ‌گاه تا این اندازه نتوانسته بودند با نقش‌آفرینی، ابتدا بار خودشان را ببندند و وقتی که مطمئن شدند توپ تکانشان نمی‌دهد، به خارج از کشور رفته و هزینه بدهند. درواقع این بازیگر درحالی در پست عجیب خود، دیکتاتورها را از هزینه دادن ترسانده که متوجه نیست وی درحالی ژست اپوزیسیون گرفته که نه‌تنها هزینه‌ای نداده که هزینه‌های بسیاری را نیز به دست آورده است.

در همین زمینه اخبار حکایت از آن دارند که فرخ‌نژاد باز هم کشورش را به مطامع شخصی فروخته و وقتی دیده که گرین‌کارت وی در آستانه ابطال قرار دارد و در این صورت، کمک‌های مالی دولتی این کشور نیز قطع می‌شود، اقدام به انتشار این نوشته هماهنگ‌شده کرده است. البته راه یک احتمال دیگر نیز بسته نیست و آن اینکه وی بعدها ادعا کند صفحه‌اش هک شده و یا دیگرانی این مطالب را نوشته و وی را تهدید به انتشارش کرده‌اند.

بی‌توجهی مردم به تظاهر فرخ‌نژاد

با این حال، فرخ‌نژاد چه با میل و آزادی شخصی خود، برخلاف تعهدی که داد، این نوشته را منتشر کرده و چه تحت فشار و ارعاب، دست به این عمل زده است، باید آگاه باشد که به کشور و مردمش پشت کرده است. همان مردمی که وی باصراحت اعلام کرده بود که برایش مهم نیستند و حالا می‌توان بازتاب این کارش را در رسانه‌های اجتماعی به‌وضوح شاهد بود. کافی است به یکی از این اپلیکیشن‌ها سر بزنید تا ببینید مردم، نه‌تنها با این پست وی همراهی نکرده‌اند بلکه وی را به تظاهر و منفعت‌طلبی متهم کرده و بار دیگر وی را سیبل حملات خود قرار داده‌اند.

بازیگری که نه مردمش او را دوست دارند و نه ضدانقلاب

و اما سوال تامل‌آوری که اینجا مطرح است آن‌که، آیا واقعا می‌ارزید جلای وطن با این حجم از محبوبیت نداشته‌ یک بازیگری که ۲۳ سال از عمرش را در سینما بازی کرد؟ یعنی بازیگری که ۲۳ سال در نقش اول فیلم و سریال بازی کرده، نباید این میزان محبوبیت داشته باشد که حتی ضدانقلاب و براندازان از انتشار حرف‌های ضدحکومتی او خوشحال شوند؟

ببینید فرخ‌نژاد چه کرده که نه مردمش او را دوست دارند و نه ضدانقلاب چندان این حرف‌های هیجانی او را تحویل گرفتند. او ۲۳ سال فقط برای خودش کار کرد و نه برای هیچ فرد، جریان، ملت و حتی کشورش ایران.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
خیلی دوست دارم بدونم الان در امریکا کارش چیه؟ مالیاتش چدره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
به هر چیزی بیش از اندازه بها بدی نتیجه اش همین میشه
بهای بیش از حد به فوتبال و برخی هنرمندان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
# مزدور
#وطن_فروش
#هنرمندان_بی_هنر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
محض اطلاع ایشون 9 ساله که گرین کارت داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
مگه چی گفته؟
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۰۹:۴۹ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
مال حروم چه میکنه فرقی نداره مسئول باشی، بازیگر باشی یا یکی از همین مردم های عادی، مال حروم ذره ذره خودمون و فرزندانمون رو تباه میکنه و تبدیل میشیم به ادم نماهایی که جز شهوت و شهرت و خودبینی و پول پرستی چیزی نمیبینیم و حاضر میشیم برای این چیزا همه چیزمون رو تاراج بذاریم....
پناه بر خدا از روزی که مال حروم بیاد تو زندگیمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
تا رفت شما هم بدش را میگید !!!!! حالا فرخ نژاد یک بازیگر بود که با کارکردن پول به جیب زد ..در مورد خاوری که کلی بیت المال را بالا کشید و فرار کرد هم لطفا بنویس .. نتیجه اینکه همه بفکر جیب و منفعت خودشون و خانواده هاشون هستن و کلمه ملت در حد شعار است .
Iran (Islamic Republic of)
جوان ایرانی
۱۵:۳۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
بازیگر کارش همین است: پول گرفتن و نقش بازی کردن!
دیروز برای ایران بازی میکرد و امروز سودش در این است که برای دشمنان ایران بازی کند چون پول بیشتری میدهند.
اشکال از ماست که به این سلبریتی های بیسواد بیش از ظرفیت شان بها میدهیم.
باید درس بگیریم!
-
h .n
۱۳:۰۹ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
کاملا درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
او در واقع نقشی بازی کرد .که سالها در باطنش خفته بود و یا بروز نمیداد ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
چرا این خائن هنوز زنده است ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
بی دلیل نبود که هیچ وقت از بازی این بازیگر خوشم نیومده بود و تو فیلمها به زور تحملش میکردم
چندش ترین بازیگر تاریخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
دو ساعت مقاله نوشتید که درد مردمو لاپوشانی کنید بگید همه بدن ما خوبیم؟ متاسفم برای تقدیر خودم که تو این کشور بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
بی عقل
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۰۹ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
فرخ نژاد و دیگرافراد مثل این به ظااهر هنرمند بی ریشه بودن وهستن .اینا همون کف های روی آب هستن ارزشی واسه ملت ایران ندارن اما حیف به پولهای که حرام این افراد شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
جمشید هاشم پور کاری به هیچی نداشت کاری کردید خونه نیشن شد
حال این اقا چند چیز گفته در مورد مردم و شما بهش فیلم دادید و به ریش تون خندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
امام علی:مَنْ کَرُمَ عَلَیهِ الْمالُ هانَتْ عَلَیهِ الرِجالُ؛ هر که مال در چشم او ارزشمند باشد مردمان در نظر او خوار و بی مقدار می شوند
مصداق بارز این حدیث فرخ نژادها هستند برای ۱۰هزار دلار که باید به پسرش میفرستاد ملت رو فدا کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
امام‌ خمینی فرمودند باید کشور از این مغزهای پوسیده که عاشق آمریکا هستند تصفیه شوند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
حسین
۱۴:۳۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
واقعیت رو گفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
این آقا کار اشتباهی کرد با پشت کردن به مردمی که حمایتش کردن و رفت اونور،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
وقتی اسطوره‌هایی مانند آقای مهران رجبی را داریم چه دلیل بر بکار گیری وطن فروشان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
انشاءالله چوب خدا بخورد به کمر فرخ نژاد و پسرش .
تا بفهمد آه یکی از 80 میلیون جمعیت ایران ، چجوری می گیرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
مهران رجبی تو راست میگی تو جیبت مثل اون پره یا پرش کردن که امدی میگی اسطوره مردم رو بدبخت کردید با همین حرفتاون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
دولت اگه چهار تا مفسد اقتصادی رو اعدام می کرد دیگه کسی جرآت نمی کرد به اموال مردم وبیت المال دست درازی کند دولت باید امنیت اقتصادی رو برقرار کنه مردم در آسایس باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
اینا با پول و امکانات این مملکت جیبشان پر میشه و معروف میشند بعدش میشند دشمن سر سخت دو پهلو.. فقط خدا لعنت کنه کسی که وطن فروش میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
دلار 41 هزار تومان به معنایی ارزش ریال 20000 هزار تومان رشد به پایین داشته. این آمریکای جنایتکار چرا نمیتونه جلوی دلارشو بگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
تورم در آمریکا به بقیه کشورها فشار می آورد .اگر ایران به جای دلار با پول طلا استفاده کند ،مشکل ریال حل می شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
دوست عزیز دلار بالا نرفته که ارزش پول ملی پایین اومده شما در همین حد هم نمیدونید چرا نظر میدید. اگر این بازیگر از چشم ملت افتاده چرا تعداد فالوورش داره هروز بیشتر میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۵:۱۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
یعنی استاد بزرگوار با این نظرشون دنیا رو تکون دادن، خدای اقتصاد کی بودی تو؟ یعنی این مشکل که 30 ساله پدر مردمو در آوره به راحتی دو روزه با جایگزین کردن طلا به جای دلار حل میشه؟ خدایا با کیا شدیم 80 میلیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
ایشان نه تنها بازیگر بزرگی بود و هست بلکه تحلیلگر و جامعه شناس بزرگی هم هست کاش زودتر از این از علم این مرد بزرگ استفاده میکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
آرہ ارواح پدرش ھم استاد ھم تحلیلگر سیاسی خوبی بود خدا بیامرز
مردک رزل خود فروش
آرہ استاد ولی استاد رزل بود استاد دزد بودن استاد بی غیرت و بی شرف بودن
اینا اگر تو جنگ تحمیلی بودن خوب گرایی بہ صدام بی ھمہ چیز میدادن
الانم فدایی ارباب ھمجنسگراشون شدن
استاد وطن فروش خوبیہ
اینا ھمہ چیزشون از دست دادن رفتہ فعلا بزار فکر کنن خیلی بچہ زرنگن
روزی ھمین ارباب پرتشون میکنہ تو زبالہ دونی تا بفھمن خائن ھیچ کجا جایی ندارہ حتی پیش دشمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
شما هم یکی از همون مردمی بودی که این تحلیلگر و جامعه شناس!!!گفت همه مردم فدای پسرم؟؟؟
-
h .n
۱۳:۱۴ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
خوبه که همه ی ملت ایران رو قبلا فدای یه تارموی پسرش کرده وشماهم جزو این جمعیتین
اقلا به خودت یه کم احترام بذار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
الهی درد بی درمان بگیری و سالیان سال عذاب و درد بکشی
Austria
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
با سلام
خارج زندگی و کسب کار عیب نیست اما فروختن وطن و ناموس برای گرفتن اقامت و کارت های اقامتی همان بی ناموسی کامل است. ایرانی های خارج یا با کارو زحمت و تلاش خود را در جوامع مختلف دنیا مورد قبول قراز داده اند و یا هیج کار از دستشان بر نمیاد و در تلوزیون ها بر انداز ؛ کارشناس ؛ پشم و شیشه میشوند و اراجیف میگویند و تکه استخوانی دریافت میکنند چمدان هاتون را خوب بسته بندی کنید که به ایران پاتون نمیرسه فقط بدرک خواهید رفت.مایو یادتون نرود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
تو کانادا که بودم مردم سرگرم زندگی بودند ، ناگهان گروهک منحوس و نجس و ضد مردمی منافقین خر ، با نفوذ توانست ، آرامش مردم ایرانی ساکن کانادا را بر هم بزنند .

ای کاش اونجا بودم و یک نامه تدوین می کردم و برای اخراج منافقین ، امضا الکترونیکی جمع می کردم .
اکثر ایرانی ها دنبال آرامش و بیزینس هستند و خودشان را با مسائل تهاجمی منافقان قاطی نمی کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
درود
بازیگران زیادی داریم که هیچ وقت خودشان را قاطی منافقان و گرین کارتی ها نکردند و نمی کنند و متخصص متعهد در نقش ها و کاراکترها می باشند .
مثل جهانگیر الماسی و ...
تعداشان زیاد است ، توجه تهیه کننده و کارگردان لازم است تا اینها را گلچین کنند .
اینها را دریابید .
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۲:۱۴ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
این اغتشاشات چند ماهه خیلی ریاکاران و ب مردم نمایش داد

خدا شهدای این اغتشاشات و ب بالاترین مقام ها برسونه واقعا با خون شون این خدمت بزرگ به ایران و ایرانیان ارزانی کردن که دوست و منافق و بشناسیم

منافق بدتر از دشمن رودرو هست

بقول سردارمون شهید سلیمانی بعضی همراهان بد انسان خوب ، مانع رسیدن به قله میشه و بعضی وقتا همراهان خوب یک انسان بد انو به قله می رسونن
این منافقان چندین ساله مانع پیشرفت ایران و ایرانیان شدند
شکرخدا
خدا همچین فرصتی ب ما داد .

8 سال کاسبان داخلی و خارجی دور زدن تحریم ها ب جون ایران افتادن همین ها حالا با دیدن برنامه های دفع تحریم ها دولت کنونی کاشه داغ تر از َآش شدند و میخوان مردم و ب جون هم بندازند و مانع برنامه ها دولت بشن و ب دوره 8 ساله قبل برگردونن روزگار و بخور بخور ببر ببر رایگان و مفت
خیلی از مدیران سازمانها و ادارات دولتی هم سرسخت تر برابر برنامه ها رئییسی مانند شفافیت مالی ،ایستادن
ما مردم باید هوشیار باشیم و مدافع برنامه ها رئییسی باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
اینهمه ریاکار و وطن فروش خودخواه را به مردم نشان داد.اما یک عده از مردم اونقدر ابله و نفهم هستن که هنوزم نمیفهمن و کور هستن.مرگ بر ابلهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
دنبال چی هستید ای سران دولت ایران به فکر گرانی تورم خودرو که شده ارزو برای مردم رانت اختلاس تبعیض جلوی اینارو بگیرید ول کنید کدوم بازیگر چی گفت سریع میرید بازداشت میکنید خیلی زرنگید اینارو دستگیر کنید مسخره بازی شده این مملکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
باشه خودرو رو ارزون میکنیم تو برو خودرو بخر.بعد امنیت کشور را ول میکنیم تا داعش و آشوبگر بیاد ماشینتو آتیش بزنه یا توی ماشینت نشستی گلویت را با چاقو ببره.یا از کنار شاهچراغ که با ماشینت رد میشی یهو داعشی بیاد تو رو به رگبار ببنده.همین دولیتری های خائن با دروغهاشون مسبب آشوب و ناامنی شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
ما فراموش نمی کنیم که منافقان و گرین کارتی ها یک نامه به رییس جمهور آمریکا نوشتند و برای جاسوسی از ایران اعلام همکاری کردند .
لطفا اسامی این افراد را مجددا بگذارید تا بفهمند که بی شرف واقعی که باعث گران شدن ارز و سخت تر شدن زندگی می شود ، چه افرادی هستند .
Iran (Islamic Republic of)
دوستدار وطن
۰۹:۵۴ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
با سلام متاسفانه سال هاست انسان های بی هویت و بی هنر وبی سواد ولی گرگ به صنعت سینمایی ما رسوخ کرده اند وهر از چند گاهی با آشفتگی ملت شروع به ماهی گیری می کنند .ولی نمی دانند چقدر احمقند که آخرتشان را به متاعی ناچیز فروخته اند.نمی دانند حمایت وعشق مردمشان را با وعده پوچ غرب تاخت زده اند. ننگ بر شما که هیچ شرمی نه از خدا ونه از مردم فهیم ایران ندارید .مرگتان باد بیشمار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
چه خبر همه دارند فرار می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
وطنفروشا و مزدوران فرار می‌کنند نه همه بدبختا فکر می‌کردند خبریه از هل حلیم افتادن تو آش حالا که دیدن هوا پسه و این نظام و ملت حالا حالاها هستند و نقشه اربابانشون نقش بر آب شده دمشون رو گذاشتن رو کولشون د فرار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
وطن فروش و براندازها که می گفتند چمدان بسته اند و دارند وارد ایران می شوند .
حالا فهمیدیم که اقتدار ایران باعث فراری دادن مگسان منافق شده است .
خرسند شدیم که اذعان دارید به فرار وطن فروشها .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
یاد فرار شاه افتادم.هرچی طلا مال ایران بود ریخت توی چمدان و فرار کرد... حالا فرخنژاد هم پول پروژه ها رو گرفت و فرار کرد.حالا کارگردان بدبخت نمیدونه چکار کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۶ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
امیدوارم پسرش جلو چشماش پرپر شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
چرا از مردم مایع مبزارید بخاطر چرتو پرتاتون
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۳۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
لعنت به این خائن وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
عارفان دریافتند به حقیقت که یکدیگر را دوست بداریم و مهربان باشیم و دست از قضاوت و تهمت و توهین برداریم و بیایید به رحمت و
مهر پیامبر لبیک گوییم انتقاد کنیم تا پویا یی را و لطافت خدایی را در هم که وجود دارد احیا کنیم؟ بترسیم از خدای رحمان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
خرد ورزی و ازادگی بر هر فردی
زیباترین شکل بودن است..از خدا شرم کنید و روان خود نیالایید؟
به خدا اگر خدایی باشیم زیباتر است فقط خدا را راضی کنید بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
ارزش هزارتا از این افراد یه تار موی حاج قاسم عزیزما نمیشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
خداییش چرا باید به بی وطنی که خودش اعتقادش را بر علیه ۸۰میلیون ایرانی بر زبان رانده در یک سریال پر هزینه نقش داد؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
والا همینو بگو وقتی یکی پشتش رو میکنه میره یادشون میاد چی گفته ، رو ملتشون غیرت ندارن که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
چوب خدا صدا نداره
Iran (Islamic Republic of)
جان جوانی مرا
۱۰:۴۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
من از اوبش هم ازین بازیگرا و فوتبالیا خوشم نمیومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناش
۱۰:۱۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
تو این فتنه اخیر تعدای از بازیگر نما ها و ورزشکار نما ها ثابت کردند از سگ پست تر از آشغال کثیف تر هستن که به خاطر اقامت و گرین کارت دستشون به خون مردم بی گناه آلوده کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
شخصیتی که در فیلم گشت ارشاد داشت خودواقعی این شخص بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
مزدوری کردن شاخ و دم نداره این بیچاره هم به زباله دان تاریخ پیوست فقط این باعث میشود آن کسانی که این افراد برایشان الگو هستند متوجه اشتباهشان بشوند و مسیر رفته را اصلاح کنند و آن کسانی که به اینگونه افراد نقش اصلی بازیگری می دهند به شعور مخاطبینشان ناخاسته توهین می کنند در انتخاب بازیگر دقت کنند مبادا عمدان این کار صورت گرفته باشد، غافل نباشیم خدایی هست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۰۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
واقعا حیف
پول بیت المال که به نویسنده این متن داده شده . .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
اشتباه مثبت دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
من هم اشتباه مثبت دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
حرف حق تلخه ولی توی منافق آلبانی نشین چه میدونی حق چیه
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۸:۳۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آشغال بی شخصیت
هنرپیشه های بیسواد و وطن فروش امیدوارم توی زندگی گرفتار بشی و راه درمان پیدا نکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
واقعا متاسفم برای تهیه کننده و کارگردانی که به نامردی که میگه همه ملت فدای پسرم نقش و بازی میده آن هم با دستمزدی کلان هر اتفاقی هم برای فیلم بیفته حقشونه خود کرده را تدبیر نیست
Iran (Islamic Republic of)
خودم
۱۱:۴۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
اشتباهی منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
خاوری هم که بدتر ازوکرد چراچیزی نگفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
خاوری هر غلطی کرد با همکاری دیگران بو د اما نگفت همه ملت فدای یک تار موی فرزندم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۳۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
من ک خندم میگیره ب این میگن بازیگره،هر وقت تو هر فیلم میدیدم شبکه رو عوض میکردم.......بزارین خوش باشه،فقط بهش ی خنده ملیح بزنین خودش میفهمه..خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
شما بطور معمولی میتونستی بری . چرا خودت ووطنت را فروختی ... حبیب اقا . فیلم سینمایی .. چند بار این فیلم را دیدم و بر دشمنی ات با دین و ایمان و رفتنت به دیار کفر
به مردم حکومتش چه ربطی داشت .. فقط میتواند بالا کشیدم صندوق ذخیره فرهنگیان را ثابت کند .. کاش پلیس بین الملل نوکر امریکا نبود ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
خاک بر سر هنوز جوانانی که فدای خاک و ملت شدند مفقودالاثر هستن.الهی از همه جا رانده بشی عقد ه ای ..الهی نانت را ببندند به شاخ اهو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
همین ادم بود که گفت حاضره هشتاد میلیون ایرانی نباشه ولی خم به ابروی پسرش نیفته.
همون موقع کل ایرانیا از خجالتش در اومدن با کامنت هاشون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
مثل گلشیفته که با رفتنش فیلم تاثیر گذار' میم مثل مادر'رسول ملاقلی پور رو نابود کرد.
حقارت اینها از همینجا معلوم میشود.حالا ما اصلا هیچی جواب همکارانشون رو که اینجور نابودشون میکنن چی میخوان بدن؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
اینها حتی به همکار های خودشون رحم نمی کنند و برای حکومت نسخه میپیچند کلا ذاتش را در دوتا از فیلمها خوب نشان داد گشت ارشاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
قحطی بازیگر بود که برای چنین پروژه ای باید از ایشون استفاده میشد ومیلیاردی به جیب بزنه بعدم الفرار وبه ریش مملکت بخنده؟با پول همین مملکت جیب هاشون پر میکنن وبعدم لگد میزنن هرچی پر پول تر لگد بیشتر!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
الهی که ذلیل بشن....خائنان به وطن...خائنان به خون شهدا..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
درس عبرت بشه برای صداوسیما که هر وطن فروشی رو بازی ندن.همان موقع که میگفت تار موی پسرم باید همان موقع از بازیگری اخراج میشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
چرا بهش اجازه دادن از کشور خارج شه.باید بهش حبس ابد میدادن.خائن وطن فروش. فقط فکر خودش و بچش بود.هیچکس براش اهمیت نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
خدا لعنتش کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
#وطن_فروش
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۱:۲۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
انشاالله وقتی صبح بیدار شد یه روز صبح خدا حقش رو کف دستش میزاره وجواب نمک نشناسی خودش رو میگیره ومیبینه پسرش به خواب مرگ ابدی رفته وفدای ۸۰ میلیون ایرانی شده
چوب خدا صدا نداره اگه بخوره دوا نداره پس نگران نباشید خدا‌ند همه اون پولها رو که ز بیت المال چاپید از حلقوم خودش واون پسرش به بدترین وضع میکشه بیرون اه این ملت میگیره
اما متاسفیم واسه قوه قضاییه ومدیران ناکارامد قوه قضاییه گرامی چرا از کار همون سال ۹۷ گفت اگه یک تار موی پسر من در خطر باشه ۸۰ میلیون رو فداش میکنم چرا اخراجش نکردید اون دولت نکرد شما چرا نکردید چرا این مزدوران در هر لباسی رو دوزاریها رو بزرگشون مژکنید همه شون رو اخراج اموالشون رو مصادره ‌ونیروهای جدید بیارن ملت ادمهای مزدور مفت خور وطن فروش وبیسواد نمیخواهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
حیف نیست اسم اینها را هنرمند گذاشت یک وطن فروش که از هر اقدامی برای مطرح شدن می‌کند حتی اگر توهین به ملت و یا خیانت به کشور باشد باید این لجنها را بایکوت صد درصد کرد البته توسط خود ملت فهیم و وطن پرست تا هر بی وجودی هر غلتی نکند.
Iran (Islamic Republic of)
artemis
۱۸:۵۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
واقعا آدم نمیدونه باید چی بگه فقط میتونم بگم متاسفم برای اون ساعتهایی از عمرم که پای دیدن فیلم های این آدم هدر رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
من به این جمله که فتنه باعث غربالگری می شود ، به شدت ایمان پیدا کردم .

حضرت علی ع ، فتنه را نعمت خدا می دانست .

تا به حال حجم غربالگری به این وضوح در ارگانهای دولتی و صدا و سیما و بخش خصوصی و سلبریتی ها و فوتبالیتسها و ... ندیده بودم .
مهره هایی که فکر می کردند کار نظام تمام است و خودشان را سوزاندند .

برای بنده دوست و دشمن در این ایام فتنه مشخص شده است .
در سیستم علوم پزشکی ، منتظر غربالگری خوب و جایگزین شدن افراد متعهد خواهیم بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
سلام ودرود بی پایان به تک تک عزیرانی که جوان عزیزشان را برای دفاع از ارمانهای اسلام وانقلاب از دست دادند ومرگ ونفرین برتو که با پول و طرفداری این مردم مظلوم میلیاردها به جیب زدی وفکر میکنی تا ابد زنده ای ومیتوانی جولان بزنی روزی خواهد رسید که خداوند حقت را کف دستت بزارد فکر میکنی که خودت جوان داری بزدل وطن فروش تو وخانواده ات فدای رهبر ومسئولین وکل جمعیت ایران انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
مگه ما مردیم که این آشغال وطنفروش رو فدای رهبر عزیزمون میکنی
این خائن لیاقتش همون فدا شدن برای اربابش آمریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ایراندوست
۱۸:۱۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
چه انتظاری از این جماعت میشه داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
بالاخره خدا هست و در کمینگاه است. چنان تو را خواهد زد که بدبخت روزگار شوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
من ولی دوسش دارم
Iran (Islamic Republic of)
ایراندوست
۱۶:۳۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
خلایق هرچه لایق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
کسانی که وطن فروشان پست فطرت را دوست دارن باید دید چه لقمه ای خوردن! حرام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
پس ان شاالله با این ملعون و خائن به خون شهدا،محشور بشی...آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
حتی با وحود اینکه گفته بود میخوام هیچ کدام از مردم ایران نباشند اگر بخواهد هم به ابرو پسر م بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
حتما یکی لنگه فرخ نژاد هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
به درک امیدوارم فدای پسرش بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
خیلی آدم باید بدبخت و حقیر باشه اینطور بی چشم و رو باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
ان شاالله برسد روزی که این جماعت حتی در جوی آب این کشورها جایی نداشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
جواد عبدلی
۱۰:۰۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
فتنه اخیر گرچه باعث تحمیل خسارات مادی و معنوی گسترده ای بر کشور و ملت شد، حداقل این سود بزرگ را هم داشت که چهره ای بسیاری از سلیبریتی های خودفروش و وطن فروش را هم آشکار کند
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۳:۲۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
دیگه به چه زبونی بگه؟ گفته 80 میلیون ایرانی فدای تار موی پسرم! علنا در کمال عقل و سلامتی! بعد مادر بیچاره شهید بچه اش رو داده گفته 10 تا پسرم فدای این کشور. یه تفاوتی هست. اینقدر انقلاب انقلاب کردند خودشون هم باورشون شد که قراره نظام سقوط کنه بنابراین زودتر تشریف بردند که بتونند پیروزمندانه از خارجه برگردند زمام امور رو در دست بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
از فتنه های آخرالزمانی نترس، چون منافقان را رسوا می کند.
Iran (Islamic Republic of)
جواد عبدلی
۱۰:۰۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
درود بر این متن
آره اون نمک‌ نشناس ۸۰ میلیون ایرانی رو فدای یه تار موی پسرش می‌کنه و اون مادر شهید....
اختلاف از کجا تا کجا....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
شارلاتان بزرگ
آخرین اخبار