همایش خیرین و خادمان عتبات در اراک

همایش خیرین و خادمان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان اراک برگزار شد.

در همایش خیرین و خادمان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان اراک حسین دارابی به عنوان رئیس جدید ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان اراک معرفی شد.

غلامی رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی در این همایش با اشاره به اهداف و ماموریت‌های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گفت: دشمن با تمام توان به میدان آمده تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را با چالش مواجه کند، اما این کشور و این نظام در سایه پیروی از ولایت، از همه گزندها، صدمات و مخاطرات در امان خواهد بود.

غلامی ساخت نیم ضریح دوم سرداب مقدس امام زمان (عج) در سامرا را یکی از طرح‌های در دست اجرای ستاد عتبات عالیات استان مرکزی عنوان کرد و افزود: این استان در اجرای طرح‌های بزرگ دیگری در اعتاب مقدسه مشارکت فعال و موثر دارد.

او اضافه کرد: توسعه و بازسازی اعتاب مقدسه هویت و سند افتخار ما هستند و فعالیت در این مسیر افتخاری معنوی است که نصیب دلدادگان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت در ایران اسلامی شده است.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی هدف نهایی جامعه اسلامی را زمینه‌سازی برای ظهور مهدی موعود (عج) و فراگیر شدن عدل و داد در جهان عنوان کرد و ادامه داد: ولایت فقیه تا رسیدن به آن هدف والا و متعالی، جامعه را صیانت و محافظت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.