پروژه‌های اولویت‌دار دستگاه‌ها برای تخصیص اعتبارات سفر رئیس‌جمهور استخراج می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بر استخراج پروژه‌های اولویت‌دار و دارای پیشرفت فیزیکی بالا برای اختصاص اعتبارات ابلاغ‌شده مصوب سفر رئیس‌جمهور تأکید کرد.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان گفت: سد‌های معیشتی، تکمیل شبکه آب‌های مرزی، تکمیل زیرساخت‌های گلخانه‌ای و شهرک‌های دامپروری و توسعه باغات دیم از جمله پروژه‌های حوزه کشاورزی هستند که در اولویت تخصیص اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور قرار گرفته‌اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در نشست بررسی آخرین وضعیت اجرایی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری با محور توزیع اعتبارات ادامه داد: آب‌رسانی به روستا‌ها با اجرای مجتمع‌های آب‌رسانی از جمله سبلان و بفراجرد و تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهر پارس‌آباد نیز از جمله پروژه‌های مصوب سفر هستند که اعتبارات آن ابلاغ شده است.

میرجعفریان افزود: به‌منظور تأمین اعتبارات مصوب از محل ماده ۵۶ برای بیمارستان نجف‌زاده اردبیل و ۱۱۹ تختخوابی مشکین‌شهر، انجام پیگیری‌های مورد نیاز از سوی دستگاه مرتبط برای صدور مجوز و اخذ تسهیلات لازم است.

او اظهار کرد: با توجه به تخصیص صد درصدی اعتبارات سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل موزه دفاع مقدس و ۹میلیارد تومانی برای تالار شهر، حوزه‌های مربوط نسبت به پیگیری جذب و تکمیل پروژه اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به تخصیص‌های انجام‌گرفته برای تکمیل پروژه‌های ورزشی از جمله سالن‌های ورزشی و زمین‌های چمن، ادارات مرتبط نسبت به معرفی پروژه‌های اولویت‌دار برای اخذ اعتبار اقدام کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار