قاتل اسلام آبادی در نیشابور دستگیر شد/کشف ۹۰۰ عدد فشنگ جنگی در هرسین

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری قاتلی خبر داد که پس از ارتکاب جنایت در اسلام آبادغرب به شهر نیشابور استان خراسان رضوی گریخته بود.  

علی کرمی رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت : پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تیراندازی منجر به قتل جوانی ۳۰ ساله در شهر اسلام آبادغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی اسلام آبادغرب با همکاری کارآگاهان اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان اقدامات فنی و تخصصی خود را برای دستگیری قاتل فراری آغاز کرده و موفق شدند مخفیگاه وی را در شهر نیشابور استان خراسان رضوی شناسایی کنند.

 کرمی افزود: ماموران آگاهی استان پس از هماهنگی با همکاران خود در نیشابور به این استان اعزام و موفق شدند طی عملیاتی غافلگیرانه متهم به قتل را دستگیر و ضمن کشف یک قبضه اسلحه، وی را به کرمانشاه منتقل کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اعتراف متهم ۲۷ ساله به ارتکاب قتل به خاطر اختلافات ملکی، یادآوری کرد: این فرد برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد .

فشنگ های جنگی در هرسین کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۹۰۰ عدد فشنگ جنگی در هرسین خبر داد.

علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس امنیت عمومی هرسین مبنی بر نگهداری تعداد زیادی فشنگ جنگی غیر مجاز در این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری فشنگ‌های غیر مجاز شده و پس از هماهنگی قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته ۹۰۰ عدد فشنگ سلاح کلاشینکف، پنج عدد فشنگ جنگی گرینوف و یک عدد فشنگ جنگی دوشگا به همراه یک تیغه سرنیزه و یک تیغه خشاب اسلحه کلاشینکف کشف شد.

جاویدان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی برای صدور حکم لازم خبر داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.