تحویل ۲۶۰سامانه سیار خورشیدی به عشایر کرمان

معاون شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان گفت: به منظور روشنایی سیاه چادر‌های عشایری کرمان، ۲۶۰سامانه‌های خورشیدی به عشایر کرمان تحویل داده شد.

رشیدی با بیان اینکه همزمان در استان کرمان ۲۶۰سامانه سیار خورشیدی به عشایر استان کرمان تحویل داده شده است، گفت: این سامانه های سیار به صورت مشارکتی با اهالی روستاها و شرکت توزیع نیروی برق تهیه شده است. 

او افزود: برای این سامانه های سیار خورشیدی، ۲۶میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

معاون مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان بیان کرد: طی پارسال، ۴۲۷ سامانه سیار خورشیدی تحویل عشایر جنوب استان کرمان شد.

او بیان داشت: برنامه ریزی شده است طی سال آینده،  ۲۰۰ سامانه سیار خورشیدی به عشایر جنوب استان کرمان تحویل داده شود. 

مراد آبیار، فرماندار ریگان نیز در این مراسم  با اشاره به اینکه روستاهای صعب‌العبور زیادی در شهرستان فاقد برق می باشند، گفت: در حال برق رسانی به ۳ روستای شهرستان ریگان هستیم و برق رسانی به ۴ روستای دیگر نیز  در دستور کار قرار دارد.

او افزود: اهالی منطقه کل گرانریک ریگان که سال های سال برق  آن ها بلا تکلیف است،  خواستار رسیدگی هستند. 

حجت الاسلام حبیب رضا زاده، امام جمعه ریگان نیز در این مراسم  از شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان  کرمان برای برق رسانی به صورت سیار قدردانی کرد. 

 او بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)  و خون شهدای والا مقام خدمات ارزنده ای به مناطق کم برخوردار انجام گرفته است.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: مطمئنیم ایران به قوی شدن فکر می‌کند و ما با وجود مهندسان و دانشمندان ایرانی به این نقطه اصلی که سفارش مقام معظم رهبری( مدظله العالی) است می رسیم. 

او بیان داشت: شهرستان ریگان یکی از شهرستان های محروم استان می باشد که توجه ویژه جدی مسئولان را می طلبد.

در این مراسم پنل های خورشیدی به اهالی روستای سبزکان اهدا شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.