جان سینا و جیسون موموآ در کمدی اکشن «تعطیلات قاتل»

جان سینا و جیسون موموآ در «تعطیلات قاتل» به ایفای نقش می‌پردازند.

به نقل از ورایتی، برادران وارنر برای بازی در پروژه بلند مدت «تعطیلات قاتل» از بازیگران قوی جثه‌ای چون؛ جان سینا و جیسون موموآ دعوت کرده است و گفته می‌شود که دلیل انتخاب این کمپانی، خنداندن مخاطبان به وسیله قدرت بدنی بالای این دو بازیگر است.

 از جرئیات داستان این فیلم، اطلاعاتی در دسترس نیست و در این میان، برخی از منابع می‌گویند که مجموعه «سریع و خشمگین»، باعث آشنایی جان سینا و جیسون موموآ با هم شده است و در واقع، این دو، از همان زمان به دنبال این بودند که با یکدیگر در پروژه‌ای مشترک همکاری کنند.

مارک و برایان‌گان، فیلمنامه «تعطیلات قاتل» را نوشته اند و جان ریکارد و پیتر سافران تهیه کنندگی این کار را بر عهده دارند.

جیسون موموآ از جمله بازیگرانی است که با ایفای نقش «کال دروگو» در سریال «Game of Thrones» شناخته‌تر شد و همچنین در چندین فیلم در نقش «آکوامن» ظاهر شد.

اخیراً او در فیلم «تل ماسه» با برادران وارنر همکاری داشته است.

جان سینا هم، یکی از بزرگ‌ترین کشتی گیران حرفه‌ای و بازیگر آمریکایی است که در «جوخه خودکشی» و اسپین‌آف «صلح‌ساز» ظاهر شد و گویا، پس از این قصد دارد در فیلم اکشن کمدی «آزادکار» (Freelance) به کارگردانی «پیر مورل» (Pierre Morel) جلوی دوربین برود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار