آسمان خراسان رضوی نیمه ابری باقی می‌ماند

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بنا بر تحلیل نقشه و مدل های هواشناسی، آسمان این استان تا ساعات پایانی فردا نیمه ابری باقی می‌ماند.

زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پیش بینی می‌شود این پدیده سبب بروز بارندگی‌های پراکنده در نواحی غربی و جنوبی به ویژه مناطق کوهستانی استان شود.

او افزود: همچنین پیش بینی می‌شود وزش باد در نقاط غربی و جنوبی استان افزایش پیدا کند و گرد و غبار برخی از مناطق جنوب شرقی را فراگیرد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به روند افزایش دمای هوا از روز گذشته در خراسان رضوی ادامه داد: افزایش کمینه و بیشینه دمای هوا در بیشتر نقاط استان ثبت شده است و بنا بر تحلیل نقشه‌ها این روند تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

عنایتی بیان کرد: طی شبانه روز گذشته جوین و سرخس به ترتیب با منفی چهار و ۱۶ درجه سلسیوس سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی صفر تا ۹ درجه را به ثبت رسانده است.

او تصریح کرد: دمای هوای فعلی مشهد ۱۰ درجه سلسیوس است و بنا بر مدل‌های هواشناسی، نوسانات دمایی این کلانشهر با افزایش قابل توجه نسبت به روز گذشته، بین سه تا ۱۵ درجه خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.